+48 533 354 054 ZAMÓW DEMO
Wiemy, jak ważne jest bezpieczeństwo informacji, którą powierzają nam nasi klienci. Większość dokumentów udostępnianych w naszych Data Room jest poufna. Dlatego poświęciliśmy wiele uwagi, aby zapewnić im należytą poufność, integralność oraz odpowiednio kontrolowaną dostępność.
 
Jak to osiągamy
01 Procesy w organizacji zgodne z normą ISO 27001:2013
Posiadanie przez FORDATA Certyfikatu ISO to wyraz szczególnej troski firmy o bezpieczeństwo danych klientów i gwarancja pełnej ochrony ich prywatności. ISO 27001:2013 to międzynarodowa norma standaryzująca systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji w przedsiębiorstwie. W FORDATA certyfikacja została przeprowadzona przez czołową niezależną Jednostkę Certyfikującą – firmę BSI Group. Zgodnie z najlepszymi praktykami, audyty recertyfikujące są przeprowadzane w FORDATA regularnie co roku, aby zagwarantować, że zadeklarowane standardy są stale ulepszane.

Certyfikat Rejestracji - System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO/IEC 27001:2013
02 Szyfrowanie komunikacji certyfikatem EV SSL 256 bit
Posiadany przez nas certyfikat zapewnia, że wszystkie informacje przesyłane pomiędzy serwerem naszej aplikacji, a przeglądarką użytkownika szyfrowane są 256-bitowym algorytmem szyfrującym. Jest to standard powszechnie stosowany w bankowości elektronicznej (zielona kłódka w pasku przeglądarki), który daje pewność, że przesyłane informacje nie zostaną wykorzystane przez niepowołane osoby.

Dodatkowo, posiadany certyfikat uwierzytelnia FORDATA jako dostawcę danej strony internetowej i chroni przed próbami tzw. phishingu (podszycia się pod inną instytucję), w celu wyłudzenia poufnych informacji.
03 Ochrona danych osobowych i zgodność z GIODO
W odróżnieniu od dostawców amerykańskich dajemy także Państwu gwarancję, że dane osobowe, które powierzacie nam Państwo do przetwarzania, są chronione zgodnie z wymogami obowiązującymi na terenie Unii Europejskiej i polskimi wymogami GIODO.

W FORDATA działamy w zgodzie z ustawą w zakresie przetwarzania danych osobowych oraz jest u nas powołany tzw. ABI (Administrator Bezpieczeństwa Informacji), który prowadzi rejestr zbiorów przetwarzanych w naszej firmie. Jest to szczególnie ważne w obliczu nowego unijnego prawa dotyczącego danych osobowych, tzw. RODO czyli Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych osobowych, które zostało przyjęte 14.04.2016 r, a w Polsce wejdzie w życie w roku 2018. Prawo to wprowadza surowy i restrykcyjny system karania przedsiębiorców za naruszenie przepisów (m.in. administratorowi danych grozić będzie kara finansowa sięgająca aż 4% rocznego obrotu).
04 Bezpieczeństwo dokumentów i znaki wodne na dokumentach
Bezpieczeństwo dokumentów to przede wszystkim możliwość decydowania o tym kto ma dostęp do jakich dokumentów i w jakim zakresie, możliwość zablokowania druku dokumentów, czy ich zapisu na dysku, blokada zdjęć ekranu, przy użyciu kombinacji klawiszy Ctrl+Print Screen, czy skanowanie każdego pliku programem antywirusowym i blokada plików potencjalnie niebezpiecznych.

W celu zapobiegania niekontrolowanemu rozpowszechnianiu dokumentów (tak w wersji elektronicznej, papierowej, jak i poprzez fotografowanie ekranu) wprowadziliśmy znaki wodne umieszczane na dokumencie. Znak wodny zawiera nazwę użytkownika korzystającego z dokumentu oraz datę i godzinę dostępu. Istnieje możliwość dowolnego dostosowywania znaku w zakresie treści i formy.
05 Kontrola dostępu do systemu
Obejmuje przede wszystkim to, że adres, pod którym dostępny jest Data Room jest znany tylko autoryzowanym użytkownikom, których Państwo zaprosicie do systemu.

Ponadto Data Room posiada zaawansowane mechanizmy uwierzytelniania użytkowników poprzez m.in. kody sms, silne hasła, konieczność akceptacji Warunków Zachowania Poufności przy logowaniu do systemu.

Istnieje także możliwość ograniczenia ilości równoczesnych zalogowań, czy puli adresów IP, z których użytkownicy będą mogli logować się do aplikacji.
06 Zaawansowane raporty aktywności użytkowników
Raporty to bardzo ważne źródło wiedzy dla administratora. Pozwalają na bieżąco śledzić postęp transakcji, kontrolować pracę, ale przede wszystkim odkryć prawdziwe intencje potencjalnych partnerów. To wszystko dzięki możliwości monitorowania tego kto ogląda jakie dokumenty i jak długo, jakie są najpopularniejsze/najmniej popularne dokumenty czy obszary tematyczne, czy możliwości porównywania aktywności poszczególnych partnerów.
07 Renomowane centra hostingowe, zlokalizowane w Europie
Nasze systemy hostujemy w dwóch niezależnych, najnowocześniejszych technologicznie centrach przechowywania i przetwarzania danych w Polsce. Wyposażone są w specjalistyczny system klimatyzacji i przeciwpożarowy, z dostępem do alternatywnych przyłączy energetycznych oraz systemów zasilania awaryjnego, z możliwością korzystania z infrastruktury kilku niezależnych operatorów telekomunikacyjnych. Bezpieczeństwa serwerów strzeże niezwykle rygorystyczny system kontroli dostępu fizycznego do infrastruktury.
08 Gwarantowana ciągłość działania
Zarządzanie ciągłością działania ma na celu zapewnienie, że w razie awarii przywrócenie krytycznych funkcji systemu nastąpi w znanym, możliwie najkrótszym czasie, i przy określonym poziomie utraty danych. W FORDATA wiemy, jak newralgiczny jest to proces. Wdrożone procedury gwarantują dostępność systemu na poziomie 99%, a maksymalny czas utraty danych to zaledwie 15min.
09 Zgodność z polskimi normami prawnymi
Jako jedyny profesjonalny dostawca Virtual Data Room działamy w zgodzie z przepisami prawa obowiązującymi na terenie Polski. Daje to Państwu gwarancję (szczególnie spółkom publicznym), że proces będzie prowadzony zgodnie z obowiązkiem informacyjnym wynikającym z prawa polskiego, a w przypadku ewentualnych sporów z podmiotami zewnętrznymi, będą one rozwiązywane na gruncie polskiego ustawodawstwa.
Zaufali nam
Z naszych usług korzystają liderzy branż w Polsce i za granicą oraz większość działających w Polsce firm corporate finance, banków, butików inwestycyjnych,
kancelarii prawnych oraz funduszy Private Equity/Venture Capital. Wspieramy naszych klientów w realizacji procesów transakcyjnych, takich jak fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, debiuty giełdowe, czy procesy związane z pozyskiwaniem finansowania (emisje obligacji, kredyty konsorcjalne itp.) oraz w realizacji projektów, które wymagają bezpiecznego i kontrolowanewgo udostępnienia poufnych dokumentów partnerom zewnętrznym.
350 +
zrealizowanych
transakcji
34 mld zł +
wartość zrealizowanych
transakcji
30 000 +
użytkowników
z całego świata
13 spółek
z WIG20
zaufało nam do tej pory
Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 533 354 054
lub wyślij zapytanie biuro@fordata.pl

© Wszystkie prawa zastrzeżone. FORDATA sp. z o.o. (2017)

Brain made by 813.pl    Designed by nustudio.pl
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając ze strony akceptujesz pliki cookie.

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 

Email marketing powered by FreshMail
 
Zamów prezentację produktu lub darmową wersję testową!
Dziękujemy za zainteresowanie usługami FORDATA. Prosimy o pozostawienie swoich danych kontaktowych.
Skontaktujemy się z Państwem w ciągu maksymalnie 15 minut.
Dział sprzedaży pracuje w dni robocze w godz. 9-17.

Klikając "Zamów demo" akceptują Państwo Politykę Prywatności oraz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez FORDATA sp. z o.o. w celach marketingowych oraz w celu złożenia oferty i świadczenia usługi przez FORDATA. Państwa dane nie będą przekazywane dalej.

Email marketing powered by FreshMail
Zamów wersję testową na 14 dni za darmo!
Dziękujemy za zainteresowanie usługami FORDATA. Prosimy o pozostawienie danych kontaktowych.
Skontaktujemy się z Państwem w ciągu maksymalnie 15 minut, w celu spersonalizowania parametrów Data Room.
Zamawiając wersję testową zyskują Państwo:


  • prywatny bezpieczny Data Room na 14 dni za darmo

  • dedykowanego konsultanta i fachowe doradztwo

  • pomoc w setupie systemu

  • wsparcie techniczne 24h/7 (tel, e-mail)

  • indywidualną prezentację produktu i szkolenie

  • możliwość przekształcenia VDR w wersję komercyjną

Dział sprzedaży pracuje w dni robocze w godz. 9-17.

Klikając "Stwórz mój prywatny Data Room" akceptują Państwo Politykę Prywatności oraz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowychprzez FORDATA sp. z o.o. w celach marketingowych oraz w celu złożenia oferty i świadczenia usługi przez FORDATA. Państwa dane nie będą przekazywane dalej.

Email marketing powered by FreshMail
Uzyskaj wycenę
Dziękujemy za zainteresowanie usługami FORDATA. Prosimy o pozostawienie swoich danych kontaktowych.
Skontaktujemy się z Państwem w ciągu maksymalnie 15 minut.
Dział sprzedaży pracuje w dni robocze w godz. 9-17.

Klikając "Wyślij" akceptują Państwo Politykę Prywatności oraz wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez FORDATA sp. z o.o. w celu złożenia oferty i świadczenia usługi przez FORDATA. Państwa dane nie będą wykorzystywane w celach marketingowych lub przekazywane dalej. Tylko oddzwonimy.

Email marketing powered by FreshMail