Solidarni z Ukrainą | Солідарні з Україною

Zadbaj o Twój sukces transakcyjny razem z nami

Zamów wycenę i pozwól nam doradzić rozwiązanie
najlepiej dopasowane do potrzeb Twojej transakcji lub projektu.

VDR LITE

  •  
miesięcznie
rocznie

850 zł / mc

680 zł / mc

Wybierz, jeśli szukasz bezpiecznego,
a jednocześnie prostego i taniego
systemu do wymiany poufnych plików.

Zakres usług
Kluczowe funkcje w cenie. Możliwość dokupienia ekstra funkcji i usług. Konfiguracja domyślna.

Szkolenie online 1h

Blokada zapisu dokumentów na dysku, blokada wydruku
Dokumenty zabezpieczone przed edycją i kopiowaniem fragmentu tekstu (tzw. read only) PDF, MS Office (DOC, DOCX, XLS, XLSX, PPT, PPTX, BMP), JPG, JPEG, PNG, TXT, ODS, GIF, TIF, TIFF, XSLM, XLTX, CSV, XLSB, XLSM, XML, EML, MPP, MSG, RTF, ODT, PPSX, VSD, VSDX, XPS, DWG i DVX.

Blokada zdjęć ekranu (Print Screen)

Znaki wodne na dokumentach Znak wodny pozwala zidentyfikować użytkownika, który otwiera dokument. Jest to dodatkowe zabezpiecznie przed robieniem zdjęć ekranu. Standardowo zawiera adres e-mail użytkownika, który przegląda dokument oraz datę i godzinę otwarcia dokumentu. Mogą Państwo dokupić personalizację znaku wodnego, polegającą na dodaniu do znaku wodnego logo klienta oraz indywidualnej treści np. NIE KOPIOWAĆ.
Autorska (natywna) aplikacja do wyświetlania dokumentów Bez groźnych pluginów Flash.
6 zaawansowanych raportów aktywności użytkowników Dostępne raporty: - Logowania użytkowników - Podsumowanie aktywności użytkowników (kto które dokumenty oglądał, kiedy i jak długo) - Najbardziej/najmniej popularne dokumenty lub foldery - Aktywność grup w czasie - Historia dokumentu lub folderu - Porównanie uprawnień grup Każdy raport można dowolnie filtrować po wielu zakresach po to, aby uzyskać najbardziej interesujące nas informacje. Raporty dostępne są w formie graficznej i tabelarycznej, z możliwością eksportu danych do pliku Excel.
Ładowanie plików przez proste przeciągnięcie (drag&drop)
Ładowanie całej struktury jednym kliknięciem
Wysyłanie jednostronnych wiadomości do użytkowników
Operacje masowe - Ładowanie plików tzw. Bulk Upload - Ściąganie plików tzw. Bulk Save - Tworzenie użytkowników poprzez import pliku Excel

Autonumeracja plików i folderów

Automatyczne powiadomienia o nowych dokumentach Najczęściej wykorzystywane przez administratora do wysyłania użytkownikom wiadomości kiedy dostęp do Data Room zostanie odebrany. Jest to jednostronna wiadomość wysyłana na adresy e-mail użytkowników.
Zaawansowane opcje wyszukiwania
(w tym Full Text Search) Dostępne opcje: - Wyszukiwanie dokumentów po nazwach - Wyszukiwanie słów wewnątrz dokumentów bez konieczności ich otwierania (Full Text Search) - Mechanizm uwzględnia polskie znaki

Indywidualne filtry

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych na wzorze FORDATA

Domyślna konfiguracja bezpieczeństwa

VDR BASIC

  •  

Wybierz, jeśli realizujesz transakcję M&A
i szukasz kompleksowej usługi
do organizacji due diligence on-line.

Zakres usług
Dodatkowe funkcje i kompleksowe wsparcie FORDATA 24/7 w cenie. Konfiguracja indywidualna.

Bezpłatny okres przygotowawczy

Dedykowany Kierownik Projektu

Konfiguracja systemu za klienta (ładowanie dokumentów, tworzenie użytkowników, nadawanie uprawnień itp.)

Zarządzanie systemem za klienta 24/7

Nieograniczona ilość użytkowników

Dedykowany link dla projektu klienta Jest to dodatkowa ochrona - stronę pod którą dostępny jest Data Room zobaczą tylko autoryzowane osoby, które otrzymały zaproszenie, a w nim link do projektu.
Archiwum Data Room na DVD po zakończeniu transakcji Polega na zgraniu zawartości Data Room na szyfrowane DVD lub USB. Archiwum zawiera wszystkie dokumenty, raporty aktywności, archiwum forum Q&A. W zależności od preferecncji klienta zgrywana jest cała zawartość Data Room lub z perspektywy wybranej grupy użytkowników np. Inwestora. Zawartość potwierdzana jest protokołem wystawionym przez FORDATA, jako podmiot niezależny od transakcji. W standardzie w cenę wliczone są 2 komplety - jeden dla klienta, drugi dla Innwestora.
7 raportów administracyjnych Dostępne raporty administracyjne: - Zmiany nazw dokumentów i folderów - Dokumenty i foldery załadowane - Dokumenty i foldery usunięte - Zmiany uprawnień do dokumentów i folderów - Zmiany uprawnień grup - Zmiany uprawnień użytkowników - Użytkownicy usunięci
Moduł do poufnej komunikacji (tzw. Q&A) Jest to moduł systemu, który ma na celu usprawnienie komunikacji pomiędzy stronami projektu. Umożliwia użytkownikom reprezentującym drugą stronę procesu (np. Inwestora) zadawanie pytań kierownikowi projektu, np. zbywcy lub jego doradcom. Pytania dotyczą najczęściej konkretnych dokumentów, zapytań o nowe dokumenty lub innych kwestii związanych z prowadzonym procesem. Komunikacja w Q&A jest poufna, a poszczególne grupy użytkowników nie wiedzą o swoim istnieniu. Istnieje kilka modeli konfiguracji Q&A oraz dodatkowe opcje ułatwiające zarządzanie pytaniami, np. limity ogólne i dzienne pytań dla poszczególnych grup, kategorie pytań np. Finansowe, priorytety itp.
Narzędzia do komunikacji (dyskusje, notatki)
Indywidualna personalizacja znaków wodnych Polega na dodaniu do znaku wodnego logo klienta i indywidualnych treści np. NIE KOPIOWAĆ.
Personalizacja NDA i treści automatycznych e-maili
Indywidualna konfiguracja bezpieczeństwa Obejmuje indywidualne ustawienia w zakresie: - Ilość akceptacji treści NDA (Warunków Zachowania Poufności) przez użytkowników (np. tylko przy pierwszym logowaniu, przy każdym, inne) - Czas po którym nastąpi autowylogowanie - Częstotliwośc zmiany hasła
Możliwość negocjacji Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych
Możliwość przechowywania danych w chmurze klienta (model hybrydowy)

VDR PRO

  •  

Wybierz, jeśli chcesz stworzyć chronione repozytorium dokumentów w chmurze, z wieloma poziomami dostępu dla Zarządu, Biznesu, IT.

Zakres usług
Realizuj niezależnie wiele transakcji lub projektów w jednym systemie.

Opcja połączenia wielu Data Room w jeden system

Zbiorcze raportowanie dla wszystkich Data Room łącznie
Możliwość uruchomienia Data Room na infrastrukturze klienta (wdrożenie)

Integracja Data Room ze stroną www klienta

Zniżki za długoterminową współpracę

Nie wiesz, która oferta jest dla Ciebie?

Zawsze najwyższe standardy bezpieczeństwa

serwery w polsce
ZGODNOŚĆ Z RODO
ZGODNOŚĆ Z iso 27 001:2013

____

Czy wiesz, że jako jedyny dostawca Data Room gwarantujemy przetwarzanie Danych Osobowych na terenie Polski.
Chcesz wiedzieć więcej? ZADZWOŃ +48 881 547 88

____

Dlaczego warto wybrać FORDATA?

Nie wszystkie systemy Virtual Data Room są takie same.  
W FORDATA stawiamy na szybkość (systemu i procesów) oraz budowanie trwałych relacji opartych na partnerstwie i zaufaniu.


NAJSZYBSZY VDR W BRANŻY

Uruchom VDR w 15 minut

Załaduj 1GB danych w 7 minut

NAJSZYBSZY SUPPORT I SPRZEDAŻ

Błyskawiczne czasy reakcji

15 sek – tel., 15min – e-mail

BUTIKOWY DATA ROOM

Potwierdzona elastyczność

Indywidualne podejście

77 % UMÓW Z POLECEŃ

95% zadowolonych klientów

 

n

 

Reprezentujesz spółkę nadzorowaną, bank lub masz szczególne wymagania formalne, bezpieczeństwa, compliance? Nie ma sprawy, dla nas to codzienność. 

 

Co mówią o FORDATA klienci?

Wzorowa komunikacja, dyspozycyjność oraz elastyczność to cechy, które sprawiły, że współpraca z FORDATA była tak owocna.

W przeszłości korzystaliśmy z wielu systemów VDR, ale FORDATA przekroczyła nasze oczekiwania. Obsługa klienta jest świetna i zawsze dostępna. System intuicyjny i przyjazny dla użytkownika.

FORDATA spełnia dane obietnice od szybkiej konfiguracji VDR, poprzez solidne filary bezpieczeństwa, po wnikliwość szkoleń oraz natychmiastowość wsparcia

Najczęściej zadawane pytania

Oczywiście. Możesz testować Data Room przez 14 dni całkowicie bezpłatnie. Po prostu zapisz się na wersję Trial,  bez żadnych zobowiązań. Nie lubisz klikać? Nie ma sprawy, możemy zorganizować prezentację systemu online.

Data Room udostępniamy w przeciągu 15 minut od złożenia zamówienia w sklepie lub od podpisania Umowy. Zamówienia złożone w sklepie w weekendy, święta lub w dzień roboczy po godz. 17.00 CET są realizowane następnego dnia roboczego do godz. 10.00. Jeśli zależy Ci na szybszym uruchomieniu systemu, prosimy o telefon, zrobimy co w naszej mocy!

W takiej sytuacji zachęcamy do kontaktu z nami! Na podstawie doświadczeń z innymi klientami, pomożemy w oszacowaniu ilości danych. Pomocna będzie dla nas informacja nt. typu projektu/transakcji oraz branży. Jeśli chcesz wykorzystać Data Room do organizacji transakcji sprzedaży spółki – przydatne mogą być takie informacje jak szacowana wartość transakcji, czy transakcja dotyczy sprzedaży całej spółki czy np. wydzielonej części przedsiębiorstwa, branża (z doświadczenia wiemy, że np. transakcje w branży nieruchomości mają zwykle więcej danych niż pozostałe).

Oczywiście. W każdym momencie możesz zmienić rodzaj Umowy, jest to kwestia indywidualnych ustaleń z klientem. Prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży.

Akceptujemy zwykłe przelewy bankowe, szybkie płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24 oraz płatności kartą kredytową VISA, Mastercard. Akceptujemy przelewy w PLN i EUR. 

Każda Umowa (LITE, BASIC, PRO) przedłużana jest automatycznie o kolejny miesiąc. Zawsze przypominamy o dacie zakończenia na 14, 7 dni przed końcem i w dniu zakończenia Umowy. W okresie ostatnich 14 dni trwania Umowy możesz zakończyć współpracę, wystarczy wysłać nam maila. Możemy także przedłużyć Umowę na dłuższy czas, zgodnie z Twoimi preferencjami. Prosimy o kontakt.

Do systemu VDR można załadować pliki w każdym formacie. Przy tym aż 30 formatów plików posiada specjalną ochronę modułu Secure Viewer, który umożliwia wyświetlanie udostępnianych dokumentów przez uprawnionych do tego użytkowników z tzw. opcją „read-only” – czyli blokadą zapisu, wydruku, zrzutu ekranu czy zaznaczenia i skopiowania fragmentu dokumentu. Dodatkowo wyświetlane dokumenty mogą posiadać znak wodny, a administrator ma dostęp do raportu pokazującego, kto, kiedy i jak długo przeglądał dany plik. Powyższe opcje dotyczą plików w formatach takich jak: PDF, DOC, DOCX, XLS, XLSX, PPT, PPTX, BMP, JPG, JPEG, PNG, TXT, ODS, GIF, TIF, TIFF, XSLM, XLTX, CSV, XLSB, XLSM, XML, EML, MPP, MSG, RTF, ODT, PPSX, VSD, VSDX, XPS DWG i DVX.

Dedykowany Kierownik Projektu to osoba, która jest odpowiedzialna za Twoją transakcję lub projekt po stronie FORDATA. Potraktuj ją jako ekstra członka Twojego zespołu, który może wyręczyć Cię w zarządzaniu Data Room’em lub realizacji czasochłonnych prac  np. ładowanie dokumentów. Jest to osoba znana z imienia i nazwiska, do której możesz zadzwonić zawsze jeśli potrzebujesz pomocy czy konsultacji związanej z zarządzaniem VDR. Kierownik Projektu przeprowadza także dla Ciebie dedykowane szkolenie z zarządzania Data Room (jeśli masz takie oczekiwanie).

Nasz Zespół Obsługi Klienta jest dostępny dla Ciebie i zaproszonych przez Ciebie do VDR użytkowników (np. doradców, inwestorów) 24/7. Wsparcie Zespołu obejmuje: 1) pomoc techniczną dla każdego użytkownika, 2) wykonywanie na Twoje zlecenie wszystkich czasochłonnych czynności, takich jak ładowanie dokumentów, tworzenie użytkowników, zarządzanie uprawnieniami  (więcej o tym co możemy dla Ciebie zrobić przeczytasz TUTAJ).

Jest to opcja wybierana przez klientów którzy wykorzystują Data Room na potrzeby transakcji (np. fuzji i przejęć). Zespół FORDATA zgrywa zawartość Data Room – dokumenty, raporty, historia Q&A (całą lub z perspektywy wybranej grupy użytkowników np. Inwestora) na szyfrowany nośnik. Zawartość potwierdzana jest protokołem wystawionym przez FORDATA, jako podmiot niezależny od transakcji. Płyta stanowi najczęściej załącznik do Umowy Inwestycyjnej. Klienci zamawiają zwykle 2 komplety, jeden dla Inwestora i jeden dla Spółki.

Nr 1 Virtual Data Room w Polsce​

Zaufało nam ponad 1000 firm w Polsce oraz Europie. Dołącz do nich.