FORDATA to więcej niż technologia

Wierzymy, że to, co różni dostawców VDR, to ludzie. Aby stanowić realne wsparcie,
musimy być dostępni od ręki i w pełni dyspozycyjni. O to dbamy.

15 sek. reakcja Działu OK

15 min. uruchomienie VDR

98,3% zgłoszeń rozwiązanych od ręki

Nasz zespół wykona za Ciebie wszystkie czasochłonne prace, od ręki i błyskawicznie.

Udostępnienie VDR
w 15 minut

Pod indywidualnym linkiem, znanym tylko Tobie i zaproszonym użytkownikom.

Ładowanie
dokumentów

1GB w nawet 7 minut! To najbardziej czasochłonny etap przygotowania Data Room. Skrócimy go do minimum.
Zarządzanie Data Room za Ciebie 24/7
Abyś mógł skupić się na negocjacjach i prowadzeniu transakcji, a nie zarządzaniu VDR.

Archiwum DVD

Zawiera pełną i zgodną kopię zawartości Data Room (dokumenty, raporty, historia komunikacji) na szyfrowanej płycie DVD (często stanowi załącznik do umowy inwestycyjnej).

Wesprze Cię dedykowana grupa specjalistów,
dostępna 24/7

Dedykowany Project Manager

Nasi Project Managerowie to eksperci w swojej dziedzinie, którzy poza doradztwem w zakresie najlepszych praktyk branżowych, pomagają w zarządzaniu Data Room’em tak, abyś mógł skupić się na prowadzeniu transakcji, a nie obsłudze systemu.
Dajemy gwarancję, że przez cały projekt będzie z Tobą współpracował jeden dedykowany Kierownik Projektu. Potraktuj go jako dodatkowego członka zespołu, który odciąży Cię w najbardziej czasochłonnych pracach.

Dedykowany zespół wsparcia technicznego

Celem zespołu wsparcia jest świadczenie pomocy technicznej dla wszystkich użytkowników Data Room, w tym tych zaproszonych przez naszych klientów.

Wyróżnia nas to, że przez cały okres współpracy, transakcja wspierana jest przez ten sam niewielki zespół, który doskonale orientuje się w uwarunkowaniach każdego projektu. Dzięki temu zgłoszenia rozwiązujemy błyskawicznie, a Ty nie musisz przy każdym kontakcie na nowo wprowadzać konsultanta w temat.

Zadbamy o Twój komfort od początku współpracy!
Poznaj nasz system.

Wykonamy inne usługi okołotransakcyjne
01. Skanowanie dokumentów

Skanowanie dużej liczby plików w zróżnicowanych formatach, także tych niestandardowych, może być projektem skomplikowanym logistycznie i czasochłonnym. Wiemy, jak przygotować dokumentację, aby przyspieszyć proces skanowania oraz zautomatyzować ładowanie dokumentów do Data Room. Skanowanie może zostać wykonane w jednym z naszych centrów skanujących lub na miejscu w siedzibie klienta.

02. Tłumaczenie dokumentów

Tłumaczenia mogą zostać zlecone dla całego zbioru plików udostępnianych w ramach Virtual Data Room lub tylko dla wybranych pojedynczych dokumentów, na każdym etapie współpracy. Usługi tłumaczenia wykonywane są przez naszego partnera, czołowe na polskim rynku biuro tłumaczeń specjalizujące się w tłumaczeniach prawnych, finansowych, bankowych.

03. Przygotowanie dokumentów przed transakcją
Obejmuje takie prace jak uporządkowanie zbioru dokumentów, nazwanie plików, weryfikacja jakości skanów, czy białkowanie wybranych fragmentów dokumentów (nazwa kontrahenta, kwota umowy, itp.). Możesz nam zlecić także zmniejszenie wielkości zbyt ciężkich plików, po to by zoptymalizować szybkość otwierania plików w Data Room „po kliknięciu” oraz konwersję plików nie-PDF np. Excel, Word, JPG do chronionego w najwyższym stopniu formatu PDF.

Dlaczego zespół obsługi klienta FORDATA?

Pracujemy zgodnie z zasadami, które sprawiają, że stanowimy realne wsparcie, dostępne zawsze wtedy, gdy go potrzebujesz oraz realizowane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa informacji.
01. Działamy błyskawicznie i indywidualnie
02. Budujemy relacje
03. Pielęgnujemy kulturę bezpieczeństwa informacji
To może być początek wspaniałej współpracy