Czy chodzi o sprzedaż spółki, audyt, czy negocjacje kredytu z konsorcjum banków, kluczowe jest nie tylko posiadanie właściwego systemu informatycznego, co współpraca z profesjonalistami, którzy rozumieją wymagania każdego z tych procesów i potrafią zarządzać nim zgodnie z najlepszymi praktykami branżowymi.
 
Pozwól naszym ekspertom kompleksowo wesprzeć swój projekt 24h/7 dni w tygodniu
Nasz zespół wykona wszystkie czasochłonne prace, aby Państwo mogli skupić się na negocjacjach i zarządzaniu projektem. Jest to możliwe, bo nasza usługa obejmuje:
01 Udostępnianie systemu na wyłączność, pod indywidualnym linkiem
FORDATA Virtual Data Room oraz jego wersja PRO to aplikacja, udostępniania klientowi przez Internet, na określony czas, pod realizację konkretnego projektu. Można z niej korzystać na dowolnym systemie operacyjnym, przy użyciu dowolnej przeglądarki internetowej. Bez konieczności instalowania systemu na komputerach użytkowników. Wszystko, czego potrzeba to komputer z dostępem do Internetu.

Konfiguracja i przekazanie dostępu do systemu może nastąpić w zaledwie godzinę od zgłoszenia zapotrzebowania.

Data room udostępniany jest pod indywidualnym linkiem, który znany jest tylko Państwu i zaproszonym użytkownikom.
02 Dedykowany Project Manager dostępny 24h na dobę 7 dni w tygodniu
Nasi Project Managerowie to eksperci w swojej dziedzinie, którzy poza doradztwem w zakresie najlepszych praktyk branżowych, pomagają w zarządzaniu Data Room’em tak, aby Państwo mogli skupić się na prowadzeniu transakcji, a nie obsłudze systemu.

Z uwagi na presję czasu, która charakteryzuje większość wspieranych przez nas procesów, są do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dajemy Państwu gwarancję, że przez cały projekt będzie z Państwem wpółpracował jeden dedykowany Kierownik Projektu. Potraktujcie go Państwo jako dodatkowego członka Państwa zespołu, który odciąży Państwa w najbardziej czasochłonnych pracach.
03 Wsparcie organizacyjne i żelazne zasady bezpieczeństwa
W ramach usługi otrzymujecie Państwo kompleksowe wsparcie w zakresie przygotowania systemu. W zależności od indywidualnych ustaleń, nasz zespół może być odpowiedzialny za m.in. za takie prace przygotowujące do transakcji jak: przygotowanie bazy dokumentów i ich załadowanie do systemu, nadanie odpowiednich uprawnień, stworzenie
i zaproszenie użytkowników
. W trakcie procesu może także zarządzać systemem w Państwa imieniu.

Wszystkie prace wykonujemy zgodnie z żelaznymi zasadami wynikającymi zarówno z normy ISO, ale także wewnętrznych uregulowań. Wszystko po to, aby zagwarantować bezpieczeństwo powierzanych nam poufnych informacji.
04 Wsparcie techniczne dla użytkowników 24h na dobę 7 dni w tygodniu
Zespół wsparcia technicznego jest do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, także w święta i w weekendy. Wsparcie techniczne dostępne jest także dla wszystkich użytkowników zaproszonych przez Państwa do Data Room.
05 Indywidualne szkolenie
Standardowo po podpisaniu umowy organizujemy szkolenie dla klienta w zakresie zarządzania systemem. W trakcie spotkania ustalamy także zakres prac, które będzie za Państwa wykonywał nasz zespół.

W zależności od Państwa preferencji, szkolenie może odbyć się w formie telekonferencji lub w Państwa siedzibie.
06 Archiwum DVD
Na każdym etapie współpracy i zawsze na koniec projektu dostarczamy Państwu pełną i zgodną kopię zawartości Data Room (dokumenty, raporty, hitoria forum Q&A) na szyfrowanej płycie DVD lub innym szyfrowanym nośniku.

Jest to standard oczekiwany w przypadku transakcji fuzji i przejęć. Płyta stanowi zazwyczaj załącznik do umowy inwestycyjnej na wypadek ewentualnych sporów w przyszłości.
Co wyróżnia nasz zespół obsługi klienta?
Kilka prostych zasad, które sprawiają, że stanowimy realne wsparcie, dostępne zawsze kiedy Państwo go potrzebujecie, od ręki, ale także realizowane zgodnie z zasadami bezpieczeństwa informacji i w miłej atmosferze.
01 Działamy błyskawicznie
• Odbieramy telefony w 15 sekund
• Odpowiadamy na maile w maks. 15 minut
• 94,4% spraw rozwiązujemy od ręki
02 Jesteśmy zawsze dostępni
• Jesteśmy dostępni 24h na dobę, 7dni w tygodniu, w tym w święta i weekendy
• Każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie
• Nie pozostawiamy otwartych tematów
• Nie przekierowujemy telefonów, nie mamy skryptów rozmów
03 Słuchamy swoich klientów
• Zbieramy opinie na temat systemu
• Nie boimy się feedbacku na temat współpracy z nami
• Wdrażamy w życie pomysły klientów dotyczące rozwoju systemu VDR
04 Lubimy swoich klientów i oni nas też
• 70% umów pochodzi od klientów powracających
• 95% klientów daje nam najwyższe noty
05 Budujemy relacje
• Działamy proaktywnie
• Jesteśmy uprzejmi i cenimy szczerość
• Mamy wiedzę branżową i się nią z chęcią dzielimy
06 Pielęgnujemy kulturę bezpieczeństwa informacji
• Działamy zgodnie z wymogami normy ISO 27 001
• Propagujemy wysokie standardy bezpieczeństwa informacji
• Dbamy o bezpieczeństwo powierzonych nam poufnych dokumentów, pracując zgodnie z żelaznymi wewnętrznymi procedurami
W czym jeszcze pomagamy?
Oczywiście od ręki!
Oferujemy szeroki wachlarz usług dodatkowych, które są odpowiedzią na typowe potrzeby pojawiające się podczas organizacji procesów transakcyjnych.
01 Skanowanie dokumentów
Skanowanie dużej ilości plików w zróżnicowanych formatach, także tych niestandardowych, może być projektem skomplikowanym logistycznie i czasochłonnym. Usługi w zakresie organizacji i digitalizacji plików świadczone przez nas pozwolą Państwu przyspieszyć przygotowanie dokumentacji i zautomatyzować proces jej ładowania. Skanowanie może zostać wykonane w jednym z naszych centrów skanujących lub na miejscu w siedzibie klienta.
02 Tłumaczenie dokumentów
Usługi tłumaczenia wykonywane są przez naszego partnera, czołowe na polskim rynku biuro tłumaczeń specjalizujące się w tłumaczeniach prawnych, finansowych, bankowych. Tłumaczenia mogą zostać zlecone dla całego zbioru plików udostępnianych w ramach systemu VDR, lub tylko dla wybranych pojedynczych dokumentów na każdym etapie współpracy.
03 Konwersja plików
W celu zagwarantowania najwyższego poziomu bezpieczeństwa dokumentów, udostępnionych w Data Room, oferujemy Państwu usługi konwersji plików w formatach Word, Excel, JPG, inne do chronionego w najwyższym stopniu formatu PDF.
04 Optymalizacja ciężkich plików
Optymalizacja (zmniejszenie wielkości) oraz podział na części zbyt ciężkich plików to usługi wykonywane po to, by zoptymalizować szybkość otwierania plików „po kliknięciu” i tym samym zwiększyć komfort pracy osób korzystających z aplikacji.
05
06 Weryfikacja jakości dokumentów
Weryfikacja polega na sprawdzeniu wszystkich lub tylko wybranych kluczowych dokumentów pod względem jakości, czytelności obrazu, orientacji tekstu, czy jakości zeskanowania. Usługi mogą także obejmować tzw. białkowanie wybranych fragmentów dokumentów (nazwa kontrahenta, kwota umowy, itp.)
Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami telefonicznie +48 533 354 054
lub wyślij zapytanie biuro@fordata.pl

Zaufali nam
Z naszych usług korzystają liderzy branż w Polsce i za granicą oraz większość działających w Polsce firm corporate finance, banków, butików inwestycyjnych,
kancelarii prawnych oraz funduszy Private Equity/Venture Capital. Wspieramy naszych klientów w realizacji procesów transakcyjnych, takich jak fuzje i przejęcia, restrukturyzacje, debiuty giełdowe, czy procesy związane z pozyskiwaniem finansowania (emisje obligacji, kredyty konsorcjalne itp.) oraz w realizacji projektów, które wymagają bezpiecznego i kontrolowanewgo udostępnienia poufnych dokumentów partnerom zewnętrznym.
350 +
zrealizowanych
transakcji
34 mld zł +
wartość zrealizowanych
transakcji
30 000 +
użytkowników
z całego świata
13 spółek
z WIG20
zaufało nam do tej pory
© Wszystkie prawa zastrzeżone. FORDATA sp. z o.o. (2017)

Brain made by 813.pl    Designed by nustudio.pl
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając ze strony akceptujesz pliki cookie.
Darmowy trial