Raporty w systemie FORDATA – wszystkie nowości w pigułce

Nowa wersja 5.0 systemu FORDATA została rewelacyjnie przyjęta przez naszych użytkowników. Dzięki niej praca w VDR stała się jeszcze szybsza i wygodniejsza, głównie za sprawą nowoczesnego standardu SPA (single page application), który umożliwia zmianę widoków oraz zapisywanie zmian w aplikacji bez konieczności każdorazowego przeładowywania całego okna – co znacznie przyspiesza pracę.
Tej rewolucyjnej aktualizacji towarzyszy spory lifting wizualny aplikacji, która stawia na pierwszym miejscu poprawę UX, oraz całkowicie nowe funkcje, których wdrażanie rozplanowaliśmy na kilka etapów. Tym razem skupimy się na właśnie zakończonych zmianach wprowadzonych w raportach VDR. A mamy się czym pochwalić!
Co znajdziesz w tym artykule?
Raporty dostępne w systemie FORDATA – zarówno te dla administratora, jak i te dla użytkowników – to wyjątkowo ceniona funkcjonalność, która pozwala m.in. na:
Dla administratora:
Dla użytkownika:
Dzięki raportom administratorzy mają pełen wgląd w aktywność każdej grupy i użytkownika. Użytkownicy zaproszeni do systemu mogą z kolei lepiej organizować pracę swojego zespołu.
Jakie zmiany zaszły w poszczególnych raportach, aby te korzyści były jeszcze łatwiej dostępne?

1. Nowe widoki dla tabeli i filtrowania

Część raportów w kategoriach:
otrzymała nowe widoki dla tabeli oraz przeszła lifting opcji filtrowania, które mają bardziej kompaktowy układ i nie wyświetlają się w dodatkowym okienku.
Poza tym nad tabelami zauważycie ikonkę informacyjną z opisem przeglądanego w tym momencie raportu, co przyda się szczególnie nowym użytkownikom. Część raportów ma teraz również opcję ukrywania kolumny ze ścieżką dokumentu, gdy w danym momencie nie będzie ona potrzebna – a same ścieżki można kopiować do schowka jednym kliknięciem po najechaniu na nie kursorem. Podświetlone rekordy tabeli są teraz również wyraźniejsze, dla jeszcze większego komfortu pracy.
Nowość: Raport “Dokumenty i foldery usunięte” stał się częścią raportu “Historia dokumentu i folderu” i wyświetlany jest jako jedno ze zdarzeń w kolumnie “Zdarzenie”.
Tabele - nowy widok
Tabele - dawny widok
Tabele - dawny widok

2. Nowe wykresy

Wprowadziliśmy także istotne usprawnienia diagramów. Raporty “Dokumenty nieotwarte przez moją grupę”, “Popularne dokumenty i foldery”, “Aktywność grup w czasie”, “Podsumowanie aktywności” oraz “Logowanie użytkowników” wyposażyliśmy w nowe, bardziej czytelne wykresy pokazujące więcej informacji przy mniejszej liczbie kliknięć. Dla przykładu, oto jak zmienił się wykres raportu “Podsumowanie aktywności”:
Podsumowanie aktywności
Liczba dokumentów - zdarzenia
Teraz administratorzy mają dokładny ogląd liczby wyświetlonych i nie wyświetlonych dokumentów dzięki dwóm osobnym poziomym kolumnom, i nie muszą wykonywać dodatkowych ruchów, aby uzyskać te informacje, gdy porównywana jest aktywność użytkowników w danej grupie – wcześniej dokładna liczba dokumentów wyświetlana była za każdym razem po najechaniu kursorem na daną kolumnę.

3. Raport “Porównanie uprawnień do dokumentów” - nowe drzewko, więcej grup do porównania

Postanowiliśmy wyposażyć raport porównujący uprawnienia do wyświetlania, zapisu i wydruku dokumentów dla poszczególnych grup w estetyczny, wzorowany na zakładce “Uprawnienia” widok drzewka, które wyraźniej wskazuje, jakich grup dotyczy aktualny widok.
Wcześniej nazwy grup wyświetlane były pionowo nad dotyczącymi ich kolumnami. Teraz będą one praktycznie ponumerowane od 1 do 10, a dymki z numerem i nazwą będzie można wygodnie odłączać, gdy zechcemy wykluczyć daną grupę z zestawienia. Dodatkowo wzrosła maksymalna liczba grup (z 7 do 10), które można porównać w jednym momencie.
Dawny widok raportu
Dawny widok raportu “Porównanie uprawnień do dokumentów i folderów”
Nowy widok raportu
Nowy widok raportu “Porównanie uprawnień do dokumentów i folderów”
Z perspektywy użytkowników i administratorów większość zmian w raportach ma na celu poprawę doświadczeń użytkownika. To nowocześniejsze, bardziej przyjazne widoki, wygodniejsze opcje filtrowania i – przede wszystkim – szybkość przeglądania raportów zapewniona przez nowy standard aplikacji. Administratorzy otrzymają przy tym rozszerzone funkcje i wykresy, które są zdecydowaną odpowiedzią na potrzeby Kierowników Projektu.
Życzymy Wam owocnej pracy z nowościami od FORDATA!

Udostępniaj bezpiecznie aż 30 typów plików

Wypróbuj FORDATA VDR bezpłatnie przez 14 dni

Jeśli artykuł był dla Państwa wartościowy, proszę o udostępnienie dalej, np. poprzez Facebook czy LinkedIn!
Facebook
LinkedIn

Zdjęcie główne: Unsplash.com

Może Cię też zainteresować