Uprość skomplikowany proces negocjacji prowadzonych z bankami i zminimalizuj ryzyko popełnienia błędu ludzkiego. Skorzystaj z narzędzia, które jest standardem branżowym stosowanym do wsparcia skomplikowanych procesów transakcyjnych i wpłyń pozytywnie na wizerunek spółki w oczach instytucji finansowych.
Wymagają wymiany szczególnie chronionych informacji pomiędzy Spółką, a instytucjami finansującymi (bankami) i zaangażowanymi w proces Doradcami. W obliczu skomplikowanego procesu, mnogości zaangażowanych osób i często napiętego harmonogramu transakcji, wysyłanie dokumentów e-mailem może być obarczone błędem ludzkim.
Platforma umożliwia pełną kontrolę dostępu do dokumentów z możliwością decydowania o tym, kto i w jakim zakresie i czasie korzysta z poufnych danych. Istnieje możliwość takiego zabezpieczenia dokumentów, że są one chronione przed zapisem i drukowaniem oraz dalszą dystrybucją. Administrator decyduje kto do jakich dokumentów ma dostęp. Dodatkowo poprzez zaawansowane raporty monitoruje aktywność użytkowników – słowem każdy z dokumentów jest pilnie strzeżony.