Prędzej czy poźniej to musiało się wydarzyć – po Zespole OK oraz IT przyszedł czas na wzmocnienie Działu Marketingu! Do naszej drużyny dołączyła Sandra, którą udało nam się na chwilę wyrwać z procesu intensywnego wdrażania i zapytać o jej rolę w FORDATA.
Ukończyłam kierunek Dziennikarstwo i komunikacja społeczna na UAM o specjalności Reklama i promocja. Dzięki studiom odkryłam, że to właśnie marketing jest moją pasją i wiążę z nim przyszłość zawodową. Moim celem jest zostanie ekspertką w zakresie komunikacji i strategii.
Wierzę, że dzięki nowym zadaniom oraz regularnemu powiększaniu wiedzy będę w stanie zrealizować to postanowienie. Dołączyłam do Działu Marketingu FORDATA, gdzie będę odpowiedzialna głównie za e-mail marketing oraz social media.
Jestem pasjonatką social media, ecommerce, psychologii, architektury XX wieku oraz nowych technologii. Gdy tylko jest to możliwe, podróżuję, by odkrywać muzea i regionalną kuchnię. Poza tym czytam książki (zwykle o tematyce kryminalnej oraz non-fiction) i opiekuję się moim psem, Colą 😉
Tak, na przykład Hotel Cosmos w Moskwie i Hotel Forum w Krakowie. Generalnie marzy mi się podróż po takich krajach jak Rosja, Gruzja czy Niemcy, by odkrywać tamtejszą architekturę :)
Sandro, cieszymy się, że do nas dołączyłaś i trzymamy kciuki!
Sprawdź FORDATA Viewer na Androida
Uzyskaj wygodny dostęp do dokumentacji w Twoim telefonie
Zdjęcie główne: Unsplash.com
Content & Community Specialist
krzysztof.pytel@fordata.pl