
Nasz dział Obsługi Klienta cechuje szybkość działania, zdecydowanie i pozytywne nastawienie do świata. Właśnie taka jest Zyta, Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta w FORDATA, która od niedawna wspiera pracę naszego Zespołu. Poznajcie ją bliżej!
Lubię działać szybko, a tempo, które staram się sobie narzucać, mobilizuje mnie do robienia więcej i więcej. Każdy dzień to nowe możliwości i wyzwania. Takim wyzwaniem jest dla mnie praca w FORDATA. Mam przyjemność dołączyć do Działu Obsługi Klienta, gdzie będę doskonalić swoje kompetencje wspierając użytkowników systemu i pracując z ludźmi, w czym odnajduję się najlepiej.
Od FORDATA oczekuję możliwości rozwoju w zakresie Obsługi Klienta i wiem, że dzięki specjalistom tutaj pracującym będę nieustannie podnosić swoje kompetencje. Zależy mi na doskonaleniu umiejętności interpersonalnych oraz zarządzaniu czasem, aby moja praca była jak najbardziej skuteczna i przyniosła korzyści zarówno Klientom, mi jak i całemu przedsiębiorstwu.
W wolnej chwili lubię wsiąść na rower, wyjechać za miasto i usiąść na trawie z książką w ręce. Swoje siły regeneruję podczas podróży. Nowe miejsca, nowi ludzie, nowe doświadczenia – to jest właśnie to co kocham. Moim celem na przyszłość jest połączenie pracy i podróżowania w proporcji 1:1, ponieważ jak ktoś powiedział: “Podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze, a stajemy się bogatsi”.
Zyto, dziękujemy za rozmowę i życzymy Ci powodzenia!
No posts found!
Content & Community Specialist
krzysztof.pytel@fordata.pl