Cennik FORDATA Virtual Data Room

Wybierz najbardziej elastyczną ofertę w branży

Kup VDR Lite i elastycznie dokupuj dodatkowe usługi i funkcje lub
Zamów wycenę VDR Basic lub PRO i miej wszystko w pakiecie w jednej cenie.

VDR Lite

Samoobsługowy

Kluczowe funkcje w cenie. Możliwość dokupienia ekstra funkcji i wsparcia, bez ograniczeń.

1 Projekt

Możliwość dokupienia >1
(Dodatkowy Data Room 650 zł)

Min. okres: 1 miesiąc

1GB danych

Możliwość dokupienia >1GB (1-4GB 650zł/GB; 5-9GB 487,50zł/GB; >10GB 325zł/GB)

25 użytkowników

Możliwość dokupienia >25 (Dodatkowy pakiet 25 użytkowników - 500 zł, Dodatkowy użytkownik - 65 zł)

Wsparcie techniczne 9-17 CET

Blokada zapisu dokumentów na dysku Blokada wydruku

Dokumenty pdf zabezpieczone przed edycją i kopiowaniem fragmentu tekstu

Blokada zdjęć ekranu (Print Screen)

Znaki wodne na dokumentach

Pliki Excel zabezpieczone przed modyfikacją

Autorska (natywna) aplikacja do wyświetlania dokumentów

7 zaawansowanych raportów aktywności użytkowników

Ładowanie plików przez proste przeciągnięcie (drag&drop)

Ładowanie całej struktury jednym kliknięciem

Wysyłanie jednostronnych wiadomości do użytkowników

Operacje masowe

Autonumeracja plików i folderów

Automatyczne powiadomienia o nowych dokumentach

Zaawansowane opcje wyszukiwania (w tym Full Text Search)

Indywidualne filtry

Znaki wodne na dokumentach

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych na wzorze FORDATA

Domyślna konfiguracja bezpieczeństwa

KUP TERAZ

NAJPOPULARNIEJSZY

VDR Basic

Kompleksowe wsparcie 24/7 w cenie

Zaawansowane funkcje w cenie. Cena uzależniona wyłącznie od ilości danych.

1 Transakcja

Min. okres: 3 miesiące

Elastyczna ilość danych

Nieograniczona ilość użytkowników

Wsparcie techniczne 24/7

Ładowanie dokumentów i zarządzanie Data Room

Archiwum Data Room na DVD na koniec transakcji

Dedykowany Kierownik Projektu

Konfiguracja systemu za klienta (ładowanie dokumentów, tworzenie użytkowników, nadawanie uprawnień itp.)

Zarządzanie systemem za klienta 24/7

Nieograniczona ilość użytkowników

Dedykowany link dla projektu klienta

Archiwum Data Room na DVD po zakończeniu transakcji

7 raportów administracyjnych

Moduł do poufnej komunikacji (tzw. Q&A)

Narzędzia do komunikacji (dyskusje, notatki)

Personalizacja znaków wodnych

Personalizacja NDA i treści automatycznych e-maili

Indywidualna konfiguracja bezpieczeństwa

Możliwość negocjacji Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych

Możliwość przechowywania danych w chmurze klienta (model hybrydowy)

ZAMÓW WYCENĘ

VDR PRO

Współpraca długoterminowa

Wszystko co w VDR Basic. Dodatkowo możliwość uruchomienia systemu na infrastrukturze klienta.

Wiele projektów lub transakcji

Min. okres: 12 miesięcy

Elastyczna ilość danych

Nieograniczona ilość użytkowników

Wsparcie techniczne 24/7

Ładowanie dokumentów i zarządzanie Data Room

Archiwum Data Room na DVD na koniec transakcji

Możliwość uruchomienia wielu Data Room (projektów) jednocześnie

Opcja połączenia wielu Data Room w jeden system

Zbiorcze raportowanie dla wszystkich Data Room łącznie

Możliwość uruchomienia Data Room na infrastrukturze klienta (wdrożenie)

Integracja Data Room ze stroną www klienta

Zniżki za długoterminową współpracę

ZAMÓW WYCENĘ

Klienci najczęściej używają do:
Audyty
Projekty Life Science
Alternatywa FTP

Klienci najczęściej używają do:
Transakcje M&A
Due Diligence
Transakcje inne

Klienci najczęściej używają do:
Organizacja rozproszona
Nieruchomości komercyjne
PE/VC (M&A, Fundraising)

Kluczowe funkcje

Funkcje w cenie

Szkolenie online 1h

Blokada zapisu dokumentów na dysku, blokada wydruku

Dokumenty pdf zabezpieczone przed edycją i kopiowaniem fragmentu tekstu (tzw. read only)

Blokada zdjęć ekranu (Print Screen)

Znaki wodne na dokumentach

Znak wodny pozwala zidentyfikować użytkownika, który otwiera dokument. Jest to dodatkowe zabezpiecznie przed robieniem zdjęć ekranu. Standardowo zawiera adres e-mail użytkownika, który przegląda dokument oraz datę i godzinę otwarcia dokumentu. Mogą Państwo dokupić personalizację znaku wodnego, polegającą na dodaniu do znaku wodnego logo klienta oraz indywidualnej treści np. NIE KOPIOWAĆ.

Pliki Excel zabezpieczone przed modyfikacją

Autorska (natywna) aplikacja do wyświetlania dokumentów

Bez groźnych pluginów Flash.

6 zaawansowanych raportów aktywności użytkowników

Dostępne raporty:
- Logowania użytkowników
- Podsumowanie aktywności użytkowników (kto które dokumenty oglądał, kiedy i jak długo)
- Najbardziej/najmniej popularne dokumenty lub foldery
- Aktywność grup w czasie
- Historia dokumentu lub folderu
- Porównanie uprawnień grup

Każdy raport można dowolnie filtrować po wielu zakresach po to, aby uzyskać najbardziej interesujące nas informacje.
Raporty dostępne są w formie graficznej i tabelarycznej, z możliwością eksportu danych do pliku Excel.

Ładowanie plików przez proste przeciągnięcie (drag&drop)

Ładowanie całej struktury jednym kliknięciem

Wysyłanie jednostronnych wiadomości do użytkowników

Operacje masowe

- Ładowanie plików tzw. Bulk Upload
- Ściąganie plików tzw. Bulk Save
- Tworzenie użytkowników poprzez import pliku Excel

Autonumeracja plików i folderów

Automatyczne powiadomienia o nowych dokumentach

Najczęściej wykorzystywane przez administratora do wysyłania użytkownikom wiadomości kiedy dostęp do Data Room zostanie odebrany. Jest to jednostronna wiadomość wysyłana na adresy e-mail użytkowników.

Zaawansowane opcje wyszukiwania (w tym Full Text Search)

Dostępne opcje:
- Wyszukiwanie dokumentów po nazwach
- Wyszukiwanie słów wewnątrz dokumentów bez konieczności ich otwierania (Full Text Search)
- Mechanizm uwzględnia polskie znaki

Indywidualne filtry

Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych na wzorze FORDATA

Domyślna konfiguracja bezpieczeństwa

Wszystkie z Lite + 

Dedykowany Kierownik Projektu

Konfiguracja systemu za klienta (ładowanie dokumentów, tworzenie użytkowników, nadawanie uprawnień itp.)

Zarządzanie systemem za klienta 24/7

Nieograniczona ilość użytkowników

Dedykowany link dla projektu klienta

Jest to dodatkowa ochrona - stronę pod którą dostępny jest Data Room zobaczą tylko autoryzowane osoby, które otrzymały zaproszenie, a w nim link do projektu.

Archiwum Data Room na DVD po zakończeniu transakcji

Polega na zgraniu zawartości Data Room na szyfrowane DVD lub USB. Archiwum zawiera wszystkie dokumenty, raporty aktywności, archiwum forum Q&A.
W zależności od preferecncji klienta zgrywana jest cała zawartość Data Room lub z perspektywy wybranej grupy użytkowników np. Inwestora.
Zawartość potwierdzana jest protokołem wystawionym przez FORDATA, jako podmiot niezależny od transakcji.
W standardzie w cenę wliczone są 2 komplety - jeden dla klienta, drugi dla Innwestora.

7 raportów administracyjnych

Dostępne raporty administracyjne:
- Zmiany nazw dokumentów i folderów
- Dokumenty i foldery załadowane
- Dokumenty i foldery usunięte
- Zmiany uprawnień do dokumentów i folderów
- Zmiany uprawnień grup
- Zmiany uprawnień użytkowników
- Użytkownicy usunięci

Moduł do poufnej komunikacji (tzw. Q&A)

Jest to moduł systemu, który ma na celu usprawnienie komunikacji pomiędzy stronami projektu. Umożliwia użytkownikom reprezentującym drugą stronę procesu (np. Inwestora) zadawanie pytań kierownikowi projektu, np. zbywcy lub jego doradcom. Pytania dotyczą najczęściej konkretnych dokumentów, zapytań o nowe dokumenty lub innych kwestii związanych z prowadzonym procesem. Komunikacja w Q&A jest poufna, a poszczególne grupy użytkowników nie wiedzą o swoim istnieniu. Istnieje kilka modeli konfiguracji Q&A oraz dodatkowe opcje ułatwiające zarządzanie pytaniami, np. limity ogólne i dzienne pytań dla poszczególnych grup, kategorie pytań np. Finansowe, priorytety itp.

Narzędzia do komunikacji (dyskusje, notatki)

Personalizacja znaków wodnych

Polega na dodaniu do znaku wodnego logo klienta i indywidualnych treści np. NIE KOPIOWAĆ

Personalizacja NDA i treści automatycznych e-maili

Indywidualna konfiguracja bezpieczeństwa

Obejmuje indywidualne ustawienia w zakresie:
- Ilość akceptacji treści NDA (Warunków Zachowania Poufności) przez użytkowników (np. tylko przy pierwszym logowaniu, przy każdym, inne)
- Czas po którym nastąpi autowylogowanie
- Częstotliwośc zmiany hasła

Możliwość negocjacji Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych

Możliwość przechowywania danych w chmurze klienta (model hybrydowy)

Wszystkie z Basic + 

Możliwość uruchomienia wielu Data Room (projektów) jednocześnie

Opcja połączenia wielu Data Room w jeden system

Zbiorcze raportowanie dla wszystkich Data Room łącznie

Możliwość uruchomienia Data Room na infrastrukturze klienta (wdrożenie)

Integracja Data Room ze stroną www klienta

Zniżki za długoterminową współpracę

Wszystkie oferty zawierają najwyższe standardy bezpieczeństwa

  • Bezpieczne hasła, konieczność okresowej zmiany hasła, autowylogowanie
  • Konieczność akceptacji NDA przy logowaniu
  • Ochrona antywirusowa i blokada plików niebezpiecznych
  • Trwałe usuwanie danych po zakończeniu projektu
  • Szyfrowanie komunikacji: EV SSL 256bit
  • Serwery w Unii Europejskiej (standard TIER3)
  • Serwery certyfikowane ISO 27 001, 9 001
  • Dostępność 99,95% gwarantowana przez SLA
  • Standardy bezpieczeństwa: ISO 27 001:2013
  • Ochrona danych osobowych zgodnie z RODO (ang. GDPR)
  • Zgodność z polskim ustawodastwem
  • Zgodność z wymogami IT i Compliance banków

Co nas odróżnia od konkurencji?

FORDATA to ludzie, a nie tylko technologia. Dbamy o jakość – systemu i wsparcia,
mamy najszybsze czasy reakcji w branży, lubimy naszych klientów. A oni to doceniają.

Porównaj pakiety

KLUCZOWE RÓŻNICE

Minimalny okres współpracy

1 miesiąc

3 miesiące

12 miesięcy

Ilość Data Room

Jeden

Możliwość dokupienia >1
(Dodatkowy Data Room 650 zł)

Jeden

Wiele

Ilość użytkowników

25

Możliwość dokupienia >25
(Dodatkowy pakiet 25 użytkowników - 500 zł,
Dodatkowy użytkownik - 65 zł)

Nieograniczona

Nieograniczona

Ilość danych

1GB

Możliwośc dokupienia >1GB

Dodatkowe dane*
2GB-5GB: 650 zł/1GB
6GB-10GB: 487,50 zł/1GB
>10GB: 325 zł/1GB

*opłaty miesięczne

Elastyczna

Ilość danych dostosowana jest do wymagań klienta, zaczynając od ok. 300MB do nieograniczonej ilości danych.

Finalna cena uzależniona jest wyłącznie od ilość danych załadowanych do VDR.

Elastyczna

4 dostępne pakiety: od 2GB do 80GB danych.

Wsparcie techniczne

9-17 CET (e-mail)

24/7 (telefon, e-mail)

24/7 (telefon, e-mail)

Czasy reakcji

3h

15 sek. telefon, 15 min. e-mail

15 sek. telefon, 15 min. e-mail

Języki

polski, angielski

polski, angielski, rosyjski

polski, angielski, rosyjski

Opcje udostępnienia

Na infrastrukturze FORDATA

Lokalnie na serwerach FORDATA lub chmura prywatna FORDATA

Na infrastrukturze FORDATA lub chmura prywatna klienta lub wdrożenie (środowisko IT klienta)

Przechowywanie danych

Lokalnie na serwerach FORDATA

Lokalnie na serwerach FORDATA lub chmura prywatna FORDATA

Lokalnie na serwerach FORDATA , chmura prywatna FORDATA lub serwery klienta

Szkolenie z zarządzania systemem w formie telekonferencji

Dedykowany link do projektu

Jest to dodatkowa ochrona - stronę pod którą dostępny jest Data Room zobaczą tylko autoryzowane osoby, które otrzymały zaproszenie, a w nim link do projektu.

Dedykowany Kierownik Projektu

Dedykowany zespół wsparcia technicznego

Ładowanie dokumentów do Data Room za klienta

Zarządzanie Data Room za klienta 24/7

Archiwum Data Room na szyfrowanej płycie DVD (na koniec projektu)

Polega na zgraniu zawartości Data Room na szyfrowane DVD lub USB. Archiwum zawiera wszystkie dokumenty, raporty aktywności, archiwum forum Q&A.
W zależności od preferecncji klienta zgrywana jest cała zawartość Data Room lub z perspektywy wybranej grupy użytkowników np. Inwestora.
Zawartość potwierdzana jest protokołem wystawionym przez FORDATA, jako podmiot niezależny od transakcji.
W standardzie w cenę wliczone są 2 komplety - jeden dla klienta, drugi dla Innwestora.

Wzór struktury dokumentów (indeksu) właściwy dla danego procesu/branży

BEZPIECZEŃSTWO DOKUMENTÓW

Szyfrowanie danych algorytmem 256 bit

Natywna aplikacja do przeglądania plików (bez użycia Flasha)

Trójstopniowy model nadawania uprawnień (podglą, zapis, wydruk)

Możliwość zablokowania zapisu dokumentów na dysku i wydruku

Dokumenty pdf zabezpieczone przed edycją, tzw. „read-only”

Dynamiczne znaki wodne na dokumentach identyfikujące użytkownika

Znak wodny pozwala zidentyfikować użytkownika, który otwiera dokument. Jest to dodatkowe zabezpiecznie przed robieniem zdjęć ekranu. Standardowo zawiera adres e-mail użytkownika, który przegląda dokument oraz datę i godzinę otwarcia dokumentu. Mogą Państwo dokupić personalizację znaku wodnego, polegającą na dodaniu do znaku wodnego logo klienta oraz indywidualnej treści np. NIE KOPIOWAĆ.

Ochrona plików Excel (blokada edycji, widoczne formuły)

Blokada zaznaczenia i skopiowania fragmentu tekstu

Blokada funkcji print screen (zdjęcie ekranu)

Ochrona antywirusowa i blokada plików potencjalnie niebezpiecznych

Trwałe usuwanie danych po zakończeniu projektu

Dwustopniowa autentykacja (kody sms)

Możliwość ograniczenia puli adresów IP

ZAAWANSOWANE RAPORTY AKTYWNOŚCI

Logowania użytkowników

Raport porównuje czas spędzony w systemie przez poszczególne grupy. Przedstawia też historię logowania wszystkich użytkowników, w tym logowania administratorów do FORDATA Uploader.

Podsumowanie aktywności użytkowników (kto które dokumenty oglądał, kiedy i jak długo)

Raport przedstawia historię aktywności na dokumentach wszystkich użytkowników. Pozwala sprawdzić jakie dokumenty były przeglądane, zapisywane bądź drukowane przez wszystkich użytkowników VDR.

Najbardziej/najmniej popularne dokumenty lub foldery

Raport zawiera informacje na temat najbardziej popularnych i najmniej popularnych dokumentów w VDR. Zlicza czas spędzony przez użytkowników na analizie dokumentów. Istnieje możliwość przefiltrowania go według aktywności (największa lub najmniejsza), obiektu (dokument lub folder) i jego liczby, grupy, użytkownika oraz okresu.

Aktywność grup w czasie
Raport pozwala sprawdzić aktywność grup w wybranym okresie. Istnieje możliwość przefiltrowania go według rodzaju aktywności (największej lub najmniejszej), liczby grup, okresu czasu oraz zdarzenia (przeglądanie, zapisywanie, drukowanie).

Historia dokumentu lub folderu

Raport pokazuje historię operacji wykonanych na konkretnym dokumencie lub folderze, w tym datę załadowania do systemu oraz historię zmian nazwy dokumentu lub folderu oraz historię przesunięcia dokumentu lub folderu w strukturze.

Porównanie uprawnień grup

Raport pozwala porównać wybrane uprawnienia (przeglądanie, drukowanie, zapisywanie) do dokumentów oraz folderów nadane dwóm lub trzem grupom.

Raporty graficzne i tabelaryczne

Zaawansowane opcje filtrowania

Export do pliku Excel

Zmiany nazw dokumentów i folderów

Raport przedstawia listę dokumentów oraz folderów, którym zmieniono nazwy, wraz ze szczegółami zmian (np. mailem użytkownika, który dokonał zmiany, czy datą wprowadzonej zmiany).

Dokumenty i foldery załadowane

Raport przedstawia listę wszystkich dokumentów i folderów załadowanych do systemu VDR, wraz z informacją, kto dany plik bądź folder załadował i kiedy.

Dokumenty i foldery usunięte

Raport przedstawia listę wszystkich dokumentów oraz folderów, które zostały usunięte z systemu.

Zmiany uprawnień do dokumentów i folderów

Raport przedstawia listę dokumentów oraz folderów, dla których zmieniono uprawnienia, wraz z informacją dla jakiej grupy została dokonana zmiana, przez kogo i kiedy.

Zmiany uprawnień grup

Raport przedstawia listę grup, którym zmieniono uprawnienia do funkcji systemu, wraz ze szczegółami zmian.

Zmiany uprawnień użytkowników

Raport przedstawia listę użytkowników, którym zmieniono uprawnienia, wraz ze szczegółami zmian.

Użytkownicy usunięci

Raport przedstawia listę użytkowników, którzy zostali usunięci z VDR.

ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI

Dowolny format plików (Office, pdf, jpg, mp4, html, dwg, dwf, inne)

Ładowanie dokumentów poprzez proste przeciągnięcie (drag&drop)

Ładowanie pojedynczych plików lub całych folderów

Nadawanie uprawnień do plików od razu na etapie ładowania

Nadawanie uprawnień do całych folderów lub do pojedynczych plików

Automatyczne numerowanie plików i folderów

Operacje masowe (Bulk) – ładowanie, nadawanie uprawnień

ZARZĄDZANIE UŻYTKOWNIKAMI

Tworzenie pojedynczych użytkowników lub masowe przez import pliku Excel

Nadawanie uprawnień per grupa użytkowników

Możliwość nadania uprawnień dla pojedynczych użytkowników

Możliwość nadania tożsamych uprawnień do wybranych grup poprzez „Kopiowanie grupy”

Operacje masowe (Bulk)
– wysyłanie zaproszeń, blokowanie dostępu, wysyłanie powiadomień

PRACA Z DOKUMENTAMI

Dostęp przy użyciu systemu Windows i MAC OS (dowolna przeglądarka)

Brak konieczności instalowania Plug-inów

Dostęp do dokumentów przy użyciu 2 przejrzystych widoków – Struktury dokumentów i Listy Dokumentów

Automatyczne powiadomienia o nowych plikach

Wyszukiwanie pełnotekstowe (Full Text Search)
– wyszukiwanie słów wewnątrz dokumentów bez konieczności ich otwierania

Wyszukiwanie dokumentów po nazwach

Przeszukiwanie dokumentów po słowie kluczowym (OCR)

Buforowanie dużych plików

Indywidualne filtry

Notatki prywatne

WSPÓŁPRACA

Forum Q&A do poufnej komunikacji między stronami transakcji

Jest to moduł systemu, który ma na celu usprawnienie komunikacji pomiędzy stronami projektu. Umożliwia użytkownikom reprezentującym drugą stronę procesu (np. Inwestora) zadawanie pytań kierownikowi projektu, np. zbywcy lub jego doradcom. Pytania dotyczą najczęściej konkretnych dokumentów, zapytań o nowe dokumenty lub innych kwestii związanych z prowadzonym procesem. Komunikacja w Q&A jest poufna, a poszczególne grupy użytkowników nie wiedzą o swoim istnieniu. Istnieje kilka modeli konfiguracji Q&A oraz dodatkowe opcje ułatwiające zarządzanie pytaniami, np. limity ogólne i dzienne pytań dla poszczególnych grup, kategorie pytań np. Finansowe, priorytety itp.

Grupowe dyskusje nad konkretnymi dokumentami lub folderami

Alerty e-mailowe

PERSONALIZACJA

Personalizacja warunków zachowania poufności (NDA), które użytkownicy muszą zaakceptować po zalogowaniu

Personalizacja znaków wodnych
(dodanie logo klienta i indywidualnych treści np. NIE KOPIOWAĆ)

Personalizacja treści automatycznych e-maili (np zaproszenie)

Integracja ze stroną www klienta

*wszystkie opcje niedostępne w wersji VDR LITE można aktywować za dodatkową opłatą. Kontakt z Działem Sprzedaży

Najczęściej zadawane pytania

Lite, Basic i Pro to różne oferty na ten sam produkt – Virtual Data Room. Różnica polega na tym, że oferta Lite obejmuje wyłącznie dostęp do systemu. Natomiast oferty BASIC i PRO standardowo zawierają w cenie wsparcie naszego zespołu Obsługi klienta, który może wykonywać na Państwa zlecenie takie prace jak np. ładowanie dokumentów, czy zarządzanie VDR w Państwa imieniu. W ofercie VDR Lite otrzymujecie Państwo zamknięty zakres funkcji systemu i określone parametry (ilość GB, użytkowników). VDR Lite posiada domyślą konfigurację i branding. W każdym momencie można jednak dokupić każdą dodatkową funkcje i dowolnie zwiększyć parametry usługi. Wszystko w tej ofercie jest domyślne, ale wszystko można także dokupić, bez żadnych ograniczeń.

Oferta BASIC i PRO to z kolei oferty z założenia w pełni personalizowane. Zaczynając od linka, pod którym dostępny jest Data Room, przez konfigurację bezpieczeństwa (np. okres, po którym nastąpi wylogowanie, okres zmiany hasła, ilość akceptacji NDA przez użytkowników), po treści NDA, które użytkownicy muszą zaakceptować przy logowaniu, treści e-maili i znaków wodnych na dokumentach, czy wygląd samego systemu.

Oferta BASIC dedykowana jest do wsparcia transakcji fuzji i przejęć (M&A). W cenie poza w pełni spersonalizowanym systemem, otrzymujecie Państwo wsparcie naszego zespołu, który wykona za Państwa wszystkie czasochłonne prace związane z VDR tak, aby Państwo mogli skupić się na prowadzonej transakcji i negocjacjach. Nasz Zespół traktowany jest przez klientów jako ekstra członek zespołu transakcyjnego (więcej o tym co możemy dla Państwa zrobić TUTAJ). Dodatkowo w standardzie na koniec projektu zgrywamy zawartość Data Room (dokumenty, raporty) na szyfrowany nośnik, który standardowo stanowi załącznik do Umowy inwestycyjnej. Z naszego doświadczenia minimalny czas do zamknięcia transakcji to 3 miesiące (optymalnie 6 ms), stąd Umowa na VDR w tej ofercie podpisywana jest właśnie na 3 lub 6 miesięcy. W tej ofercie wszystko jest dostępne w cenie, a cena zależy wyłącznie od ilości danych umieszczonych w Data Room.

Oferta PRO zawiera to samo co BASIC. Klienci decydują się na nią jeśli realizują nie jedną, a wiele transakcji w długiej perspektywie czasu.

Nie. W każdym momencie możecie Państwo zmienić Umowę, jest to kwestia indywidualnych ustaleń z klientem. Prosimy o kontakt.

Na ten moment akceptujemy zwykłe przelewy bankowe i szybkie płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24. Akceptujemy przelewy w PLN i EUR. W najbliższym czasie wprowadzimy także możliwość płatności kartą.

Usługa uruchamiana jest w przeciągu max. 3h od złożenia zamówienia. Dążymy jednak do tego, aby ten czas nie przekroczył 1h.
Zamówienia złożone w weekendy, święta lub w dzień roboczy po godz. 17.00 CET są realizowane następnego dnia roboczego do godz. 12.00.

Jeśli zależy Państwu na szybszym uruchomieniu systemu, prosimy o telefon, zrobimy co w naszej mocy!

Każda Umowa (niezależnie od wybranej oferty) przedłużana jest automatycznie o kolejny miesiąc. Oczywiście przypominamy Państwu o dacie zakończenia tak, aby przedłużenie i naliczenie dodatkowych opłat nie było dla Państwa zaskoczeniem. W okresie ostatnich 14 dni trwania Umowy możecie Państwo zakończyć współpracę, wystarczy wysłać nam maila. Możemy także przedłużyć Umowę na dłuższy czas, zgodnie z Państwa preferencjami. Prosimy o kontakt.

W takiej sytuacji zachęcamy do kontaktu z nami! Na podstawie naszych doświadczeń z innymi klientami, jesteśmy w stanie pomóc w oszacowaniu ilości danych. Wiele zależy od tego jaki to typ projektu/transakcji, jaka branża. Jeśli rozmawiamy o procesie sprzedaży spółki – ważne są takie informacje jak szacowana wartość transakcji, czy transakcja dotyczy sprzedaży całej spółki czy np. wydzielonej części przedsiębiorstwa, czy spółka posiada wiele nieruchomości, oddziałów.

Dedykowany Kierownik Projektu to osoba, która jest odpowiedzialna za Państwa projekt po stronie FORDATA. Jest to osoba znana Państwu z imienia i nazwiska, do której możecie Państwo zadzwonić zawsze jeśli potrzebujecie pomocy czy konsultacji związanej z zarządzaniem VDR. Kierownik Projektu przeprowadza także dla Państwa dedykowane szkolenie z zarządzania VDR.

Wsparcie Zespołu Obsługi klienta obejmuje wykonywanie na Państwa zlecenie wszystkich czasochłonnych czynności, takich jak ładowanie dokumentów, tworzenie użytkowników, zarządzanie uprawnieniami. Nasz Zespół traktowany jest przez klientów jako ekstra członek zespołu transakcyjnego (więcej o tym co możemy dla Państwa zrobić TUTAJ).

Jest to opcja wybierana przez klientów którzy wykorzystują Data Room na potrzeby transakcji (np. fuzji i przejęć). Zespół FORDATA zgrywa zawartość Data Room – dokumenty, raporty, historia Q&A (całą lub z perspektywy wybranej grupy użytkowników np. Inwestora) na szyfrowany nośnik. Zawartość potwierdzana jest protokołem wystawionym przez FORDATA, jako podmiot niezależny od transakcji. Płyta stanowi najczęściej załącznik do Umowy Inwestycyjnej. Klienci zamawiają zwykle 2 komplety, jeden dla Inwestora i jeden dla Spółki.

Virtual Data Room umożliwił nam sprawne zarządzanie dużą ilością informacji oraz plików. System VDR jest łatwy i intuicyjny.

VDR to system bezpieczny, odpowiednio szyfrowany, który pozwala uniknąć wycieku wrażliwych informacji. 

FORDATA jest rzetelnym partnerem biznesowym oferującym wysokiej jakości usługę i ponadprzeciętnie traktującym swoich klientów.

Nr 1 Virtual Data Room w Polsce​

Zaufało nam ponad 1000 firm w Polsce i w regionie Europy Centralnej i Wschodniej

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Nie akceptuję / AKCEPTUJĘ Polityka prywatności