Jakie benefity oferujemy?
  • 01.

    dofinansowanie zajęć sportowych

  • 02.

    prywatna opieka medyczna

  • 03.

    przyjazny, wspierający zespół

  • 04.

    dużo możliwości nauki i rozwoju

  • 05.

    elastyczny model pracy hybrydowej

  • 06.

    możliwość realnego wpływu na rozwój bezpiecznej technologii

Masz pytania?

#FORDATAteam jest dla Ciebie!

Junior Product Support Specialist

(1 linia wsparcia PL + EN)

APLIKUJĘ APLIKUJĘ
Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • Wsparcie klientów przez e-mail/telefon/chat w przypadku napotkanych trudności

  • Diagnozowanie i szybkie rozwiązywanie zgłoszeń

  • Współpraca z innymi zespołami przy bardziej złożonych przypadkach

  • Prowadzenie klientów w korzystaniu z platformy

  • Przekazywanie informacji zwrotnej od klientów w celu ulepszania produktu

Aplikuj, jeśli:

  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w firmie SaaS

  • Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia i dobrej komunikacji

  • Biegle posługujesz się językiem polskim i angielskim

  • Jesteś zorganizowana/y, dokładna/y i nastawiona/y na klienta

  • (Mile widziane) znajomość branży prawnej/finansowej lub znajomość narzędzi helpdesk/CRM

Co zyskasz?

  • Rozwój zawodowy w ciekawej branży IT (SaaS, EFSS), u jednego z wyróżnionych fintechów w Polsce (zobacz: nasz artykuł w FORBES, Mamstartup )

  • Luźną, niekorporacyjną kulturę pracy - możesz wdrażać swoje pomysły, mieć realny wpływ na rozwój firmy

  • Pensję rosnącą wraz z Twoim doświadczeniem i zaangażowaniem

  • Dodatkowe benefity, jak pakiet opieki zdrowotnej, Multisport (FORDATA finansuje 50%)

  • Tryb hybrydowy - możliwość częściowej pracy zdalnej lub w biurze w centrum Poznania