01.
dofinansowanie zajęć sportowych
02.
prywatna opieka medyczna
03.
przyjazny, wspierający zespół
04.
dużo możliwości nauki i rozwoju
05.
elastyczny model pracy hybrydowej
06.
możliwość realnego wpływu na rozwój bezpiecznej technologii
#FORDATAteam jest dla Ciebie!

- Wsparcie klientów przez e-mail/telefon/chat w przypadku napotkanych trudności
- Diagnozowanie i szybkie rozwiązywanie zgłoszeń
- Współpraca z innymi zespołami przy bardziej złożonych przypadkach
- Prowadzenie klientów w korzystaniu z platformy
- Przekazywanie informacji zwrotnej od klientów w celu ulepszania produktu

- Masz doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w firmie SaaS
- Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia i dobrej komunikacji
- Biegle posługujesz się językiem polskim i angielskim
- Jesteś zorganizowana/y, dokładna/y i nastawiona/y na klienta
- (Mile widziane) znajomość branży prawnej/finansowej lub znajomość narzędzi helpdesk/CRM

- Rozwój zawodowy w ciekawej branży IT (SaaS, EFSS), u jednego z wyróżnionych fintechów w Polsce (zobacz: nasz artykuł w FORBES, Mamstartup )
- Luźną, niekorporacyjną kulturę pracy - możesz wdrażać swoje pomysły, mieć realny wpływ na rozwój firmy
- Pensję rosnącą wraz z Twoim doświadczeniem i zaangażowaniem
- Dodatkowe benefity, jak pakiet opieki zdrowotnej, Multisport (FORDATA finansuje 50%)
- Tryb hybrydowy - możliwość częściowej pracy zdalnej lub w biurze w centrum Poznania