Raport przedstawia listę dokumentów oraz folderów, którym zmieniono nazwy, wraz ze szczegółami zmian (np. mailem użytkownika, który dokonał zmiany, czy datą wprowadzonej zmiany).
KLUCZOWE RÓŻNICE
Minimalny okres współpracy
1 miesiąc
3 miesiące
12 miesięcy
Ilość Data Room
Jeden
Możliwość dokupienia >1
(Dodatkowy Data Room 650 zł)
Jeden
Wiele
Ilość użytkowników
Możliwość dokupienia >15
(Dodatkowy pakiet 25 użytkowników - 500 zł,
Dodatkowy użytkownik - 65 zł)
Nieograniczona
Nieograniczona
Ilość danych
1GB
Możliwośc dokupienia >1GB
Dodatkowe dane*
1GB-4GB: 650 zł/1GB
5GB-9GB: 487,50 zł/1GB
>10GB: 325 zł/1GB
*opłaty miesięczne
Elastyczna
Ilość danych dostosowana jest do wymagań klienta, zaczynając od ok. 300MB do nieograniczonej ilości danych.
Finalna cena uzależniona jest wyłącznie od ilość danych załadowanych do VDR.
Elastyczna
4 dostępne pakiety: od 2GB do 80GB danych.
Wsparcie techniczne
9-17 CET (telefon, e-mail)
24/7 (telefon, e-mail)
24/7 (telefon, e-mail)
Czasy reakcji
3h
15 sek. telefon, 15 min. e-mail
15 sek. telefon, 15 min. e-mail
Języki
polski, angielski
polski, angielski, rosyjski
polski, angielski, rosyjski
Opcje udostępnienia
Na infrastrukturze FORDATA
Lokalnie na serwerach FORDATA lub chmura prywatna FORDATA
Na infrastrukturze FORDATA lub chmura prywatna klienta lub wdrożenie (środowisko IT klienta)
Przechowywanie danych
Lokalnie na serwerach FORDATA
Lokalnie na serwerach FORDATA lub chmura prywatna FORDATA
Lokalnie na serwerach FORDATA , chmura prywatna FORDATA lub serwery klienta
Szkolenie z zarządzania systemem w formie telekonferencji
Dedykowany link do projektu
Jest to dodatkowa ochrona - stronę pod którą dostępny jest Data Room zobaczą tylko autoryzowane osoby, które otrzymały zaproszenie, a w nim link do projektu.
Dedykowany Kierownik Projektu
Dedykowany zespół wsparcia technicznego
Ładowanie dokumentów do Data Room za klienta
Zarządzanie Data Room za klienta 24/7
Archiwum Data Room na szyfrowanej płycie DVD (na koniec projektu)
Polega na zgraniu zawartości Data Room na szyfrowane DVD lub USB. Archiwum zawiera wszystkie dokumenty, raporty aktywności, archiwum forum Q&A.
W zależności od preferecncji klienta zgrywana jest cała zawartość Data Room lub z perspektywy wybranej grupy użytkowników np. Inwestora.
Zawartość potwierdzana jest protokołem wystawionym przez FORDATA, jako podmiot niezależny od transakcji.
W standardzie w cenę wliczone są 2 komplety - jeden dla klienta, drugi dla Innwestora.
Wzór struktury dokumentów (indeksu) właściwy dla danego procesu/branży
BEZPIECZEŃSTWO DOKUMENTÓW
Szyfrowanie danych algorytmem 256 bit
Natywna aplikacja do przeglądania plików (bez użycia Flasha)
Trójstopniowy model nadawania uprawnień (podglą, zapis, wydruk)
Możliwość zablokowania zapisu dokumentów na dysku i wydruku
Dokumenty pdf zabezpieczone przed edycją, tzw. “read-only”
Dynamiczne znaki wodne na dokumentach identyfikujące użytkownika
Znak wodny pozwala zidentyfikować użytkownika, który otwiera dokument. Jest to dodatkowe zabezpiecznie przed robieniem zdjęć ekranu. Standardowo zawiera adres e-mail użytkownika, który przegląda dokument oraz datę i godzinę otwarcia dokumentu. Mogą Państwo dokupić personalizację znaku wodnego, polegającą na dodaniu do znaku wodnego logo klienta oraz indywidualnej treści np. NIE KOPIOWAĆ.
Ochrona plików Excel (blokada edycji, widoczne formuły)
Blokada zaznaczenia i skopiowania fragmentu tekstu
Blokada funkcji print screen (zdjęcie ekranu)
Ochrona antywirusowa i blokada plików potencjalnie niebezpiecznych
Trwałe usuwanie danych po zakończeniu projektu
Dwustopniowa autentykacja (kody sms)
ZAAWANSOWANE RAPORTY AKTYWNOŚCI
Logowania użytkowników
Raport porównuje czas spędzony w systemie przez poszczególne grupy. Przedstawia też historię logowania wszystkich użytkowników, w tym logowania administratorów do FORDATA Uploader.
Podsumowanie aktywności użytkowników (kto które dokumenty oglądał, kiedy i jak długo)
Raport przedstawia historię aktywności na dokumentach wszystkich użytkowników. Pozwala sprawdzić jakie dokumenty były przeglądane, zapisywane bądź drukowane przez wszystkich użytkowników VDR.
Najbardziej/najmniej popularne dokumenty lub foldery
Raport zawiera informacje na temat najbardziej popularnych i najmniej popularnych dokumentów w VDR. Zlicza czas spędzony przez użytkowników na analizie dokumentów. Istnieje możliwość przefiltrowania go według aktywności (największa lub najmniejsza), obiektu (dokument lub folder) i jego liczby, grupy, użytkownika oraz okresu.
Historia dokumentu lub folderu
Raport pokazuje historię operacji wykonanych na konkretnym dokumencie lub folderze, w tym datę załadowania do systemu oraz historię zmian nazwy dokumentu lub folderu oraz historię przesunięcia dokumentu lub folderu w strukturze.
Porównanie uprawnień grup
Raport pozwala porównać wybrane uprawnienia (przeglądanie, drukowanie, zapisywanie) do dokumentów oraz folderów nadane dwóm lub trzem grupom.
Zaawansowane opcje filtrowania
Export do pliku Excel
Zmiany nazw dokumentów i folderów
Dokumenty i foldery załadowane
Dokumenty i foldery usunięte
Raport przedstawia listę wszystkich dokumentów oraz folderów, które zostały usunięte z systemu.
Zmiany uprawnień do dokumentów i folderów
Zmiany uprawnień grup
Zmiany uprawnień użytkowników
Użytkownicy usunięci
ZARZĄDZANIE DOKUMENTAMI
Dowolny format plików (Office, pdf, jpg, mp4, html, dwg, dwf, inne)
Ładowanie pojedynczych plików lub całych folderów
Nadawanie uprawnień do plików od razu na etapie ładowania
Nadawanie uprawnień do całych folderów lub do pojedynczych plików
Automatyczne numerowanie plików i folderów
Operacje masowe (Bulk) – ładowanie, nadawanie uprawnień
Tworzenie pojedynczych użytkowników lub masowe przez import pliku Excel
Nadawanie uprawnień per grupa użytkowników
Możliwość nadania uprawnień dla pojedynczych użytkowników
Możliwość nadania tożsamych uprawnień do wybranych grup poprzez „Kopiowanie grupy”
Operacje masowe (Bulk)
– wysyłanie zaproszeń, blokowanie dostępu, wysyłanie powiadomień
PRACA Z DOKUMENTAMI
Dostęp przy użyciu systemu Windows i MAC OS (dowolna przeglądarka)
Brak konieczności instalowania Plug-inów
Dostęp do dokumentów przy użyciu 2 przejrzystych widoków – Struktury dokumentów i Listy Dokumentów
Automatyczne powiadomienia o nowych plikach
Wyszukiwanie pełnotekstowe (Full Text Search)
– wyszukiwanie słów wewnątrz dokumentów bez konieczności ich otwierania
Wyszukiwanie dokumentów po nazwach
Przeszukiwanie dokumentów po słowie kluczowym (OCR)
Buforowanie dużych plików
Indywidualne filtry
Notatki prywatne
Forum Q&A do poufnej komunikacji między stronami transakcji
Grupowe dyskusje nad konkretnymi dokumentami lub folderami
Alerty e-mailowe
PERSONALIZACJA
Personalizacja treści automatycznych e-maili (np zaproszenie)
*wszystkie opcje niedostępne w wersji VDR LITE można aktywować za dodatkową opłatą. Kontakt z Działem Sprzedaży