FORDATA VDR 5.0 - nowa wersja już dostępna.
Jeszcze szybszy system i lepszy UX. Więcej informacji
Kobieta z głową otwartą na ludzi i świat, wykładowczyni, konsultantka z zakresu brandingu, a od kilku tygodni także Brand Manager w FORDATA. Nie mogliśmy nie zapytać Kasi, gdzie to wszystko się zaczęło.
Katarzyna Alagierska
Z pewnych źródeł wiem, że wkrótce wyruszasz na urlop nad morzem...
Katarzyna Alagierska: Gdybym mogła wybrać środowisko życia, byłaby to woda. Fale w połączeniu z wiatrem i słońcem to trzy żywioły, które doładowują baterię i dają „kopa” do działania. Stąd chyba moje wielkie zamiłowanie do wszelkich boardsports. Ale lubię także wielkomiejski styl życia: śniadania w ulubionej kawiarni, spotkania ze znajomymi z dobrym winem, potencjał kulturowy, jaki daje miasto.
I chociaż drzemie we mnie dusza surfgirl, nie oznacza to, że w środowisku marketingu, brandingu, a przede wszystkim w pracy z ludźmi nie czuję się jak ryba w wodzie. Lubię wyzwania, jakie niesie mój zawód. Tutaj niezbędna jest szczypta analityki i kreatywności. Liczę na to, że czas spędzony w FORDATA przysporzy mi wiele okazji do nauki i ciekawych zadań, którym ( mam nadzieję;) ) sprostam.
Lubię też uczyć innych. Praca naukowa i pobudzanie moich studentów do wychodzenia poza utarte myślowe schematy sprawiają mi ogromną satysfakcję.

A Ty przekraczasz jakieś schematy?

Zawodowo bardzo cenię Bozomę Saint John (CMO Netflix). Miałam okazję uczestniczyć w jednym z jej mentoringów online. To świetna „babka”, która pozostaje sobą! Zdecydowanie utożsamiam się z jej słowami: „We spend far too much time complaining about the way things are, and forget that we have the power to change anything and everything.” Nie powinniśmy nigdy wątpić w swoją siłę. Warto też zarówno zawodowo, jak i w życiu osobistym, dbać o swoją dobrą karmę i tak po prostu być dobrym dla siebie i innych, bez względu na kodeks kulturowy czy religijny, który wytacza Ci ramy.
Kasiu, trzymamy kciuki! 🤞 🏄🏻‍♀️

Sprawdź FORDATA Viewer na Androida

Uzyskaj wygodny dostęp do dokumentacji w Twoim telefonie

Jeśli artykuł był dla Państwa wartościowy, proszę o udostępnienie dalej, np. poprzez Facebook czy LinkedIn!
Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Zdjęcie główne: Unsplash.com

Może Cię też zainteresować