Zmiany w FORDATA! Marianna właśnie awansowała na stanowisko Kierownika Projektu. Gratulujemy! Aby uczcić ten awans, przygotowaliśmy krótki film, który pokaże Wam, jak wygląda typowy dzień z życia Managerki naszego Działu Obsługi Klienta!
Czym będzie zajmować się Marianna? Obok zarządzania kluczowymi projektami Klientów, obejmie również funkcję Incident Managera, Business Relationship Managera, będzie zarządzać pracą Działu Obsługi Klienta oraz prowadzić coaching, a także zajmować się rozwojem produktu i wprowadzaniem usprawnień w pracy zespołu.
Żyję zgodnie z zasadą "Expect the unexpected".
Każde zgłoszenie i każdy kontakt traktuję indywidualnie, bo i każdy klient wymaga innego podejścia. Poza zebraniem wszystkich informacji technicznych staram się również wybadać potrzeby każdego klienta i dostosować się do nich, jak tylko mogę. Dbam, aby kontakt odbywał się w przyjaznej atmosferze, z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i obsługi klienta, a jednocześnie trudności zostały rozwiązane szybko i sprawnie, tak aby użytkownik mógł jak najprędzej powrócić do swojej pracy. Jeśli zgłoszenie wymaga głębszej analizy, która zajmie więcej czasu, staram się przygotować dla tej osoby workaround, aby na czas rozwiązywania trudności, użytkownik mógł swobodnie korzystać z VDR.”
A jak te zasady sprawdzają się w praktyce? Zobaczcie sami!
Zdjęcie główne: Unsplash.com
Content & Community Specialist
krzysztof.pytel@fordata.pl