Nowa wersja 4.0 systemu FORDATA VDR

Z satysfakcją prezentujemy Państwu, jakich zmian dokonaliśmy!

Jaki jest nowy system?

Responsywny

Nowy wersja systemu FORDATA Virtual Data Room została zaprojektowana tak, aby praca w systemie była dla Państwa przyjemna i komfortowa. Niezależnie, czy pracujesz na:

  • komputerze
  • tablecie
  • smartfonie

strona dopasowuje swoją szerokość i układ elementów do rozdzielczości, na jakiej jest wyświetlana.

Samoobsługowy

Zaprojektowaliśmy nowy interfejs w taki sposób, by zminimalizować proces uczenia się i zwiększyć możliwość samodzielnej konfiguracji i obsługi systemu.

  • zaprojektowaliśmy jasne ścieżki użytkowania systemu
  • dodaliśmy większą ilości opcji pozwalających na samodzielną konfigurację (np. moduł Q&A, treści domyślne, personalizacja)
  • wprowadziliśmy nowe samouczki (Wizardy, Tooltipy)
  • stworzyliśmy kokpity (Raporty, Zarządzanie VDR) i dodaliśmy opisy czemu służą określone funkcje

Intuicyjny

Podniesienie użyteczności i efektywności pracy w naszym systemie to jeden z głównych celów, które przyświecały nam podczas projektowania nowego interfejsu. Osiągnęliśmy to przez:

  • umieszczenie kluczowych elementów (przyciski, filtry, eksporty, ustawienia konta) w “klasycznych miejscach”
  • wprowadzenie mechanizmów pokazywania i ukrywania przycisków
  • udoskonalenie opcji filtrowania i dodanie opcji masowego zarządzania
  • udoskonalenie każdego widoku w systemie m.in. zarządzanie dokumentami, użytkownikami, uprawnieniami, raporty

Nowoczesny

Nowy User Interface podnosi ergonomię pracy użytkowników (działanie samego systemu jest zauważalnie szybsze), a jego design jest zgodny z aktualnymi trendami.

Nowa szata graficzna z przyjazną kolorystyką jest przyjemna dla oka, a nieszablonowy projekt graficzny spójny z identyfikacją wizualną naszej firmy.

Wyższą wydajność i przyspieszenie działania systemu osiągnęliśmy dzięki podniesieniu jakości i optymalizacji kodu aplikacji z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii oraz bibliotek.

Co usprawniliśmy?

Submenu

Wyświetla się teraz pod nagłówkiem, a zakładki są odpowiednio pogrupowane. Menu główne znajduje się nadal po lewej stronie, ale można je ukryć, aby zwiększyć pole na wyświetlanie kluczowych informacji.

Pasek akcji

Znajduje się ponad tabelami i jest przypięty do górnego menu, aby w każdym momencie mieli Państwo dostęp do kluczowych opcji. Znajdą tam Państwo wszystkie potrzebne w danym widoku funkcje (przyciski, filtry, eksporty, pola wyszukiwania).

Filtry

Dostępne są teraz zbiorczo w ramach jednego przycisku, przez co zastosowanie wielu filtrów na raz jest szybsze, a same filtry zajmują mniej miejsca.

Wizardy

Wizardy to absolutna nowość w VDR. Dwa kluczowe to Dodawanie grupy w 2 krokach oraz Konfiguracja modułu Q&A w 4 krokach. Od teraz możecie Państwo samodzielnie konfigurować system.

Podpowiedzi

Niebieskie chmurki pojawiły się właśnie w wizardach. Wyjaśniają czy dana funkcja musi być skonfigurowana już teraz czy można ją zmienić w przyszłości. Podpowiadają także jaki krok powinien być wykonany jako następny.

Tooltipy

Samouczki zawierają wytłumaczenie pojęć i pomagają zorientować się, jak uzyskać w programie oczekiwany efekt. Wyświetlają się po najechaniu na ikonkę "i".

Sprawdź, jak intuicyjny jest nowy system FORDATA VDR!

Użytkownicy i uprawnienia

Aby zwiększyć użyteczność systemu i czytelność prezentowanych informacji, w zakładkach Użytkownicy oraz Uprawnienia:

  • wprowadziliśmy możliwość ukrywania wybranych kolumn w tabeli
  • dodaliśmy do tabeli opcje pozwalające na zarządzanie pojedynczym użytkownikiem lub grupą - są dostępne w ostatniej kolumnie tabeli
  • w przypadku wyboru więcej niż jednego użytkownika lub grupy pojawia się funkcja "Zastosuj do wielu"
  • na mniejszych ekranach na dole tabeli widoczny jest cały czas tzw. pływający zasuwak, który ułatwia poruszanie się w ramach rozbudowanych tabel
  • w tabeli Użytkownicy dodaliśmy kolumny informujące o roli i zespole Q&A, do jakiego użytkownik należy oraz o tym, czy może zadawać pytania w ramach forum. Kolumny te są domyślnie niewidoczne

Dostęp do dokumentów

Dostęp do Struktury, Listy dokumentów oraz Edycji struktury jest możliwy z poziomu jednej zakładki "Dokumenty". Widok Struktury dokumentów jest bardziej czytelny i łatwiej się w nim poruszać. Tabela z Listą dokumentów jest z kolei responsywna tak, aby praca na dowolnym urządzeniu była dla Państwa przyjemna.

Wyszukiwanie dokumentów

Zostało przeniesione całkowicie do zakładki "Dokumenty". Mają Państwo możliwość wyboru wyszukiwania: po nazwie dokumentu lub po słowie kluczowym znajdującym się wewnątrz dokumentu.

Powiadomienia o nowych dokumentach

Zostały dodane do nagłówka, aby ułatwić Państwu dostęp do interesujących informacji. Kliknięcie powoduje przeniesienie do pełnej listy nowych dokumentów.

Ładowanie dokumentów

Zgodnie z dobrymi praktykami opcja ładowania dokumentów znajduje się teraz w sekcji "Dokumenty" w pasku akcji. Dostępna jest poprzez przycisk "Dodaj dokumenty".

Edycja struktury

Aby podnieść użyteczność związaną z przenoszeniem plików w struktrze, wprowadziliśmy dwa nowe mechanizmy, które pozwalają lepiej zorientować się, gdzie plik został przesunięty:

  • strona odświeża się w taki sposób, aby precyzyjnie pokazać nową lokalizację
  • plik po przeniesieniu jest podświetlony na zielono

Kokpit Raporty

Nowy Virtual Data Room został wyposażony w nowoczesny kokpit, pokazujący wszystkie dostępne dla Państwa raporty.

Każdy raport został z kolei opatrzony szczegółowym opisem, wskazującym w jakim celu może być wykorzystany. Raporty dostępne są, jak do tej pory, w formie wykresu oraz tabeli.

Nowoczesne wykresy

Nowa szata graficzna wykresów została przygotowana tak, by wykresy były szybko renderowane oraz przystosowane do wyświetlania zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i standardowych przeglądarkach internetowych. W zależności od preferencji, istnieje możliwość ukrycia wykresu, aby przyspieszyć dostęp do danych zawartych w tabeli.

Filtry

Filtry dostępne są teraz zbiorczo w ramach jednego przycisku, przez co zastosowanie wielu filtrów na raz jest zdecydowanie szybsze, a same filtry zajmują mniej miejsca. Wykresy dynamicznie dostosowują się do zastosowanego filtrowania.

Powiadomienia o nowych dokumentach (ustawienia wspólne)

W nowym VDR uporządkowaliśmy zarządzanie powiadomieniami o nowych dokumentach. Administrator ma możliwość włączenia/wyłączenia tej funkcji w sekcji Zarządzanie VDR. Może także ustawić częstotliwość wysyłki.

Powiadomienia o nowych dokumentach (indywidualne preferencje)

Użytkownik może z kolei zrezygnować z otrzymywania powiadomień w ramach sekcji Ustawienia konta.

Ustawienia konta

To zupełnie nowy widok - znajduje się w prawym górnym rogu systemu. Poza możliwością włączenia/wyłączenia funkcji wysyłania powiadomień, mogą Państwo w tym miejscu zmienić hasło i wersję językową VDR.

Zarządzanie forum Q&A i Kreator Q&A

Kreator Q&A to przełomowa funkcja w naszym nowym systemie. Ten prosty wizard pozwala w 4 prostych krokach samodzielnie skonfigurować całe forum Q&A - wybrać odpowiedni do Państwa procesu model forum, przypisać role użytkownikom i stworzyć Zespoły Q&A.

Tooltipy i podpowiedzi wyjaśniają wszelkie wątpliwości i dosłownie prowadzą Państwa za rękę. Jeśli nie skonfigurujecie Państwo wszystkiego na początku, macie możliwość zmiany ustawień czy dodania kolejnych ról i zespołów Q&A w ramach nowej zakładki "Zespoły i role Q&A", która w jednym miejscu zbiera wszystkie kluczowe informacje o ustawieniach forum.

© Wszystkie prawa zastrzeżone. FORDATA sp. z o.o. (2019)

Brain made by 813.pl   
Nagrody i wyróżnienia
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając ze strony akceptujesz pliki cookie.