FORDATA VDR w transakcji sprzedaży BIO-ACTIVE, czołowego polskiego producenta herbat smakowych

Powrót do biura prasowego 21 listopada 2011 Z życia firmy, Case study
Share Button

Informujemy, że FORDATA ( dawniej Datapoint) dostarczało wirtualny data room („VDR”) w transakcji sprzedaży spółki BIO-ACTIVE Dystrybucja Sp. z o.o. („Bio-Active”) czołowego polskiego producenta herbat ziołowych i smakowych.

 

Celem wykorzystania VDR było uporządkowanie i usprawnienie procesu badania dokumentacji Spółki, tj. Due Diligence.

Władzom Spółki zależało przede wszystkim na zachowaniu poufności prowadzonej transakcji oraz możliwości samodzielnego zarządzania dokumentacją udostępnianą podczas procesu przy użyciu systemu VDR.

Wdrożona w FORDATA Polityka Bezpieczeństwa Informacji zgodna z normą PN-ISO/IEC 27001:2005 była gwarantem zachowania najwyższych proceduralnych zasad bezpieczeństwa i poufności informacji.

Intuicyjność aplikacji zapewniła natomiast Spółce komfortowe samodzielne zarządzanie procesem.

W wyniku negocjacji, firma Bio-Active zmieniła właściciela. Umowa sprzedaży 100% udziałów została podpisana ze Spółką Herbapol-Lublin S.A. („Herbapol-Lublin”), liderem w segmencie herbat ziołowych. Po zakupie Spółki Bio-Active, Herbapol-Lublin posiada już 17,3% udziału w segmencie herbat ziołowych.

Bio-Active Dystrybucja sp. z o.o.istnieje na rynku od 2000 roku. Specjalizuje się w produkcji herbat ziołowych oraz smakowych. Firma sprzedaje w całej Europie ponad 10 milionów opakowań herbat rocznie.

Powrót do biura prasowego
Share Button
© Wszystkie prawa zastrzeżone. FORDATA sp. z o.o. (2017)

Brain made by 813.pl    Designed by nustudio.pl
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając ze strony akceptujesz pliki cookie.
Darmowy trial