VDR FORDATA w procesie sprzedaży Crowley Data Poland

Powrót do biura prasowego 30 listopada 2011 Z życia firmy, Case study
Share Button

Informujemy, że FORDATA (dawniej Datapoint) pełniło rolę dostawcy wirtualnego data room („VDR”) podczas transakcji sprzedaży Crowley Data Poland sp. z o.o. („CDP”). Wirtualny data room został wykorzystany na etapie Due Diligence, badania własnego CDP, w celu udostępnienia Potencjalnym Inwestorom dokumentacji Spółki.

 

Informujemy, że FORDATA pełniło rolę dostawcy wirtualnego data room („VDR”) podczas transakcji sprzedaży Crowley Data Poland sp. z o.o. („CDP”). Wirtualny data room został wykorzystany na etapie Due Diligence, badania własnego CDP, w celu udostępnienia Potencjalnym Inwestorom dokumentacji Spółki. Narzędzie umożliwiło zaprezentowanie dokumentacji w sposób czytelny i ustrukturyzowany. System zapewnił dostęp do dokumentów dla wszystkim Inwestorów jednocześnie, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Analiza informacji odbywała się w warunkach wirtualnych, z biur zainteresowanych stron, ale z zachowaniem przez Spółkę pełnej kontroli i bezpieczeństwa udostępnianych danych. W wyniku negocjacji, w dniu 29 września 2011 r. Crowley Data L.L.C. oraz Crowley Poland L.L.C. podpisały z Netia S.A. warunkową umowę sprzedaży 100 % udziałów w Crowley Data Poland sp. z o.o., za cenę około 32 mln dolarów. Zakup CDP przez Netię jest istotną częścią konsolidacji polskiego rynku telekomunikacyjnego. Crowley Data Poland sp. z o.o. to alternatywny operator telekomunikacyjny, wiodący dostawca usług transmisji danych, usług głosowych oraz dostępu do Internetu dla klientów instytucjonalnych. Uważana jest za jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży telekomunikacyjnej.Narzędzie umożliwiło zaprezentowanie dokumentacji w sposób czytelny i ustrukturyzowany. System zapewnił dostęp do dokumentów dla wszystkim Inwestorów jednocześnie, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu.

Analiza informacji odbywała się w warunkach wirtualnych, z biur zainteresowanych stron, ale z zachowaniem przez Spółkę pełnej kontroli i bezpieczeństwa udostępnianych danych.

W wyniku negocjacji, w dniu 29 września 2011 r. Crowley Data L.L.C. oraz Crowley Poland L.L.C. podpisały z Netia S.A. warunkową umowę sprzedaży 100 % udziałów w Crowley Data Poland sp. z o.o., za cenę około 32 mln dolarów.

Zakup CDP przez Netię jest istotną częścią konsolidacji polskiego rynku telekomunikacyjnego.

Crowley Data Poland sp. z o.o. to alternatywny operator telekomunikacyjny, wiodący dostawca usług transmisji danych, usług głosowych oraz dostępu do Internetu dla klientów instytucjonalnych. Uważana jest za jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm w branży telekomunikacyjnej.

Powrót do biura prasowego
Share Button
© Wszystkie prawa zastrzeżone. FORDATA sp. z o.o. (2017)

Brain made by 813.pl    Designed by nustudio.pl
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając ze strony akceptujesz pliki cookie.
Darmowy trial