13 . 08 . 2025

Wsparcie FORDATA - ponadprzeciętna jakość Obsługi Klienta

13 . 08 . 2025

W FORDATA elastyczność i indywidualne podejście do klienta to codzienność – działamy tak, jak tego potrzebujesz. Więcej o pracy naszego Support Teamu przeczytasz w tym wpisie “FORDATA Support Team – specjaliści po Twojej stronie”.

Dlaczego przewyższamy konkurencję pod kątem obsługi klienta?

W FORDATA wierzymy, że technologia to tylko połowa sukcesu. Drugą, niemniej ważną, częścią jest zespół, który stoi za usługą. Cenimy Twój czas oraz rozumiemy priorytety naszych klientów, dlatego działamy błyskawicznie – większość zgłoszeń rozwiązywanych jest w ciągu 15 minut. Nasz dział obsługi klienta, ze względu na swoją szybkość i efektywność, jest stale doceniany w rankingach i opiniach klientów.

CSAT na poziomie 90%

Jednym z kluczowych wskaźników, który potwierdza jakość naszej obsługi klienta, jest Customer Satisfaction Score (CSAT). W FORDATA osiągnęliśmy wynik na poziomie 90%, co oznacza, że 9 na 10 klientów ocenia kontakt z naszym zespołem jako bardzo satysfakcjonujący. Otrzymany rezultat to potwierdzenie skuteczności naszych działań w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów, opartych na responsywności, rzetelności oraz wysokich standardach komunikacji.

Szybkość, skuteczność i bezpieczeństwo

Działamy w oparciu o jasne i sprawdzone zasady, które pozwalają nam być realnym wsparciem – dostępnym natychmiast, zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz. Nasze działania są nie tylko szybkie i skuteczne, ale też zgodne z najwyższymi standardami bezpieczeństwa informacji – a wszystko to w przyjaznej, partnerskiej atmosferze.

Proaktywni w działaniu

Doskonale rozumiemy specyfikę projektów, które wspieramy: złożone procesy, wielu zaangażowanych interesariuszy, duża presja czasu. Właśnie dlatego stawiamy na błyskawiczną reakcję, proaktywny kontakt i elastyczne podejście. Nie tylko rozwiązujemy problemy – jesteśmy o krok przed nimi.

1. Jesteśmy zawsze dostępni i działamy błyskawicznie

  • Odbieramy telefony w 15 sekund
  • Odpowiadamy na maile w 15 minut
  • Nie pozostawiamy niezamkniętych zgłoszeń
  • Nasz Support Team jest dostępny przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę

2. Znamy swoich klientów i budujemy relacje

  • Mamy wiedzę branżową
  • Stawiamy na przyjazną i partnerską atmosferę
  • Chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem uzyskanym na podstawie setek przeprowadzonych projektów
  • Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Nie musisz przebijać się przez międzynarodową infolinię – od razu trafisz do właściwego specjalisty.

3. Słuchamy swoich klientów

  • Zbieramy i analizujemy sugestie uzyskane w trakcie i po zakończeniu projektu
  • Nie boimy się feedbacku na temat współpracy z nami
  • Wdrażamy w życie pomysły klientów dotyczące VDR
  • Weryfikujemy opinie o naszej usłudze i wprowadzamy usprawnienia

4. Pomagamy klientom

  • Wspieramy czasochłonne procesy (np. ładowanie plików lub pomoc przy tworzeniu grup i przydzielaniu uprawnień dla użytkowników)
  • Zarządzamy systemem za klientów (tylko na prośbę i za zgodą)
  • Sugerujemy i podpowiadamy ewentualne zmiany i usprawnienia
  • Zapewniamy kompleksowy onboarding wprowadzający do obsługi całego VDR

5. Pielęgnujemy kulturę bezpieczeństwa informacji

  • Działamy zgodnie z wymogami ISO:27001, RODO, DORA, NIS2
  • Posiadamy rozbudowane procedury i szkolenia dot. bezpieczeństwa danych, obejmujące wszystkich pracowników FORDATA
  • Przeprowadzamy regularne audyty
  • Utrzymujemy wysoki standard, aby zapewnić wszystkim klientom spokój ducha
  • Bezpieczna infrastruktura serwerowa to fundament zaufania – wszystkie dane przechowujemy wyłącznie w UE, w oparciu o najwyższe standardy.

Bezpieczny Virtual Data Room to za mało

Jesteśmy partnerem, który działa szybko, myśli strategicznie i zna realia projektów z użyciem VDR.

Nie korzystamy z botów – nasz zespół to ludzie, którzy mają wiedzę branżową. Jesteśmy dostępni zawsze, gdy nas potrzebujesz – w dzień, w nocy i w weekend. Zaufaj firmie, która rozumie, co naprawdę liczy się w transakcji.

Mówią, że jestem najbardziej analitycznym umysłem w marketingu. Excel, statystyki i wnikliwa analiza to sukces każdych działań - nie tylko marketingowych. Na co dzień oaza spokoju. Adrenalinę chętnie podbiję szybką jazdą na torze. W pracy z zespołem, ważna jest dla mnie atmosfera. A tej na pewno nie brakuje w #FORDATAteam.

Chcesz wymienić się wiedzą, podyskutować, zadać pytanie?

Napisz do mnie : Joanna Ratajczak strona otworzy się w nowym oknie

Odkryj doskonałość w elastyczności! 14 dni za darmo.

Przetestuj VDR Przetestuj VDR
Może Cię zainteresować