W FORDATA elastyczność i indywidualne podejście do klienta to codzienność – działamy tak, jak tego potrzebujesz. Więcej o pracy naszego Support Teamu przeczytasz w tym wpisie “FORDATA Support Team – specjaliści po Twojej stronie”.
Dlaczego przewyższamy konkurencję pod kątem obsługi klienta?
W FORDATA wierzymy, że technologia to tylko połowa sukcesu. Drugą, niemniej ważną, częścią jest zespół, który stoi za usługą. Cenimy Twój czas oraz rozumiemy priorytety naszych klientów, dlatego działamy błyskawicznie – większość zgłoszeń rozwiązywanych jest w ciągu 15 minut. Nasz dział obsługi klienta, ze względu na swoją szybkość i efektywność, jest stale doceniany w rankingach i opiniach klientów.
CSAT na poziomie 90%
Jednym z kluczowych wskaźników, który potwierdza jakość naszej obsługi klienta, jest Customer Satisfaction Score (CSAT). W FORDATA osiągnęliśmy wynik na poziomie 90%, co oznacza, że 9 na 10 klientów ocenia kontakt z naszym zespołem jako bardzo satysfakcjonujący. Otrzymany rezultat to potwierdzenie skuteczności naszych działań w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń klientów, opartych na responsywności, rzetelności oraz wysokich standardach komunikacji.
Szybkość, skuteczność i bezpieczeństwo
Działamy w oparciu o jasne i sprawdzone zasady, które pozwalają nam być realnym wsparciem – dostępnym natychmiast, zawsze wtedy, gdy tego potrzebujesz. Nasze działania są nie tylko szybkie i skuteczne, ale też zgodne z najwyższymi standardami bezpieczeństwa informacji – a wszystko to w przyjaznej, partnerskiej atmosferze.
Proaktywni w działaniu
Doskonale rozumiemy specyfikę projektów, które wspieramy: złożone procesy, wielu zaangażowanych interesariuszy, duża presja czasu. Właśnie dlatego stawiamy na błyskawiczną reakcję, proaktywny kontakt i elastyczne podejście. Nie tylko rozwiązujemy problemy – jesteśmy o krok przed nimi.
1. Jesteśmy zawsze dostępni i działamy błyskawicznie
- Odbieramy telefony w 15 sekund
- Odpowiadamy na maile w 15 minut
- Nie pozostawiamy niezamkniętych zgłoszeń
- Nasz Support Team jest dostępny przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę
2. Znamy swoich klientów i budujemy relacje
- Mamy wiedzę branżową
- Stawiamy na przyjazną i partnerską atmosferę
- Chętnie dzielimy się swoim doświadczeniem uzyskanym na podstawie setek przeprowadzonych projektów
- Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie. Nie musisz przebijać się przez międzynarodową infolinię – od razu trafisz do właściwego specjalisty.
3. Słuchamy swoich klientów
- Zbieramy i analizujemy sugestie uzyskane w trakcie i po zakończeniu projektu
- Nie boimy się feedbacku na temat współpracy z nami
- Wdrażamy w życie pomysły klientów dotyczące VDR
- Weryfikujemy opinie o naszej usłudze i wprowadzamy usprawnienia
4. Pomagamy klientom
- Wspieramy czasochłonne procesy (np. ładowanie plików lub pomoc przy tworzeniu grup i przydzielaniu uprawnień dla użytkowników)
- Zarządzamy systemem za klientów (tylko na prośbę i za zgodą)
- Sugerujemy i podpowiadamy ewentualne zmiany i usprawnienia
- Zapewniamy kompleksowy onboarding wprowadzający do obsługi całego VDR
5. Pielęgnujemy kulturę bezpieczeństwa informacji
- Działamy zgodnie z wymogami ISO:27001, RODO, DORA, NIS2
- Posiadamy rozbudowane procedury i szkolenia dot. bezpieczeństwa danych, obejmujące wszystkich pracowników FORDATA
- Przeprowadzamy regularne audyty
- Utrzymujemy wysoki standard, aby zapewnić wszystkim klientom spokój ducha
- Bezpieczna infrastruktura serwerowa to fundament zaufania – wszystkie dane przechowujemy wyłącznie w UE, w oparciu o najwyższe standardy.
Bezpieczny Virtual Data Room to za mało
Jesteśmy partnerem, który działa szybko, myśli strategicznie i zna realia projektów z użyciem VDR.
Nie korzystamy z botów – nasz zespół to ludzie, którzy mają wiedzę branżową. Jesteśmy dostępni zawsze, gdy nas potrzebujesz – w dzień, w nocy i w weekend. Zaufaj firmie, która rozumie, co naprawdę liczy się w transakcji.
Podobał Ci się artykuł?

Mówią, że jestem najbardziej analitycznym umysłem w marketingu. Excel, statystyki i wnikliwa analiza to sukces każdych działań - nie tylko marketingowych. Na co dzień oaza spokoju. Adrenalinę chętnie podbiję szybką jazdą na torze. W pracy z zespołem, ważna jest dla mnie atmosfera. A tej na pewno nie brakuje w #FORDATAteam.
Chcesz wymienić się wiedzą, podyskutować, zadać pytanie?
Napisz do mnie : Joanna Ratajczak strona otworzy się w nowym oknie
Odkryj doskonałość w elastyczności! 14 dni za darmo.
Przetestuj VDR Przetestuj VDR-
01 . FORDATA: 15 lat innowacji, pasji i relacji
Rok 2024 dobiega końca, a FORDATA świętuje wyjątkowy jubileusz – 15-lecie istnienia. Przez te lata z małej firmy z Poznania udało nam się urosnąć do lidera wśród dostawców rozwiązań Virtual Data Room w Europie.
05.12.2024
-
02 . Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR) – Dlaczego jest tak ważna?
Fordata od początku swojej działalności stawia na nowoczesne i zrównoważone rozwiązania. W pełni rozumiemy znaczenie CSR i aktywnie angażujemy się w projekty społeczne i ekologiczne, będące częścią naszej długofalowej strategii.
16.10.2024
-
03 . Nowy produkt w ofercie Fordata - Redact, system do automatycznej anonimizacji dokumentów
Poznaj Redact – nowy produkt w ofercie Fordata. System zapewnia bezpieczną, automatyczną anonimizację dokumentów online, obsługująca 18 formatów, w tym PDF, Word, Excel i PowerPoint. Zapewnia pełną zgodność z przepisami prawa.
07.10.2024
-
04 . Zaangażowanie Fordata w reaktywację szwalni "Dare to Dream" w Nairobi
Fordata wspiera reaktywację szwalni „Dare to Dream” w Nairobi, pomagając kobietom z dzielnicy Mathare budować lepszą przyszłość.
08.08.2024
-
05 . Fordata - zmieniamy się dla Ciebie, czyli o rebrandingu marki
Od czego większość firm zaczyna zmiany rebrandingowe? Od czego zaczęła Fordata? #FORDATAteam zmienia się
16.05.2023
-
06 . Zero wymagań technicznych - poznaj Fordata VDR 6.0
Wprowadziliśmy nowe funkcje do naszego systemu Virtual Data Room. Fordata Data Room w wersji 6.0 już dostępna.
15.05.2023
-
07 . Komunikat zarządu: Rebranding marki Fordata
Cieszymy się, że możemy poinformować naszych drogich klientów i partnerów biznesowych, że zmieniamy się dla Was. Od 15 maja wprowadzamy zmiany.
12.05.2023
-
08 . FORDATA z nagrodą Professional Service Provider
FORDATA została nagrodzona w kategorii Professional Service Provider, rok 2016.
01.06.2021
-
09 . FORDATA wśród 10 fintechów wyróżnionych przez MyCompanyPolska
Pod względem rozwoju i adaptacji fintechów Polska znajduje się w europejskiej czołówce.
01.06.2021
-
10 . FORDATA nagrodzona Stevie Award 2021!
International Business Awards, znane jako Stevie Awards, to amerykańska nagroda biznesowa corocznie prz…
04.02.2021
-
11 . Nasz cel: Najszybszy Virtual Data Room w branży!
Szybkość jest na wagę złota w procesach M&A, dlatego w ciągu ostatniego roku usprawniliśmy wiele funkcji systemu…
18.07.2019
-
12 . Powstał Kodeks Dobrych Praktyk Restrukturyzacji
Kodeks Dobrych Praktyk Restrukturyzacji powstał w ramach drugiej edycji kampanii: „For better data flow – praktykuj efektywne transakcje”.
16.06.2016